Popis:
Projekt na vypracovanie jednoducheho marketinogveho mixu - DISTRIBUCIA.
Imaginarna firma Urban Cycles na vyrabanie a predaj bicyklov.
Osobný prístup k zákazníkovi je charakteristický aj pre oblasť distribúcie. Tá zodpovedá modelu priamej distribúcie – výrobca komunikuje a obchoduje priamo s konečným spotrebiteľom bez ďalších medzičlánkov. Ako výrobca bicyklov, ktoré sa vyrábajú na základe presných požiadaviek zákazníka, existencia medzičlánku medzi zákazníkom a výrobcom by mohla viesť k predĺženiu celého procesu od objednania, výroby až po samotný predaj. V neposlednom rade by mohla taktiež viesť k nedorozumeniam v komunikácii medzi predajcom a zákazníkom. ...
Kľúčové slová:
distribúcia
marketing mix
marketingová stratégia
Zdroje:
- Marketing, Jaroslav Kita a kolektív · Vydavateľstvo: IURA EDITION, 2005