Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Vzťahy s verejnosťou

«»
Prípona
.docx
Typ
prednášky
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
47459
Posledná úprava
10.12.2018
Zobrazené
714 x
Autor:
patricia233
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod do problematiky. Definovanie základných pojmov
Public relations PR
» sústavné a premyslené pôsobenie (organizácie) na rozličné skupiny verejnosti s cieľom vytvárať priaznivý obraz a dobré vzťahy.

PR majú - tri hlavné funkcie:
1. informovať ľudí,
2. presviedčať ich,
3. zlepšovať ich vzájomné vzťahy.

Verejnosť (publikum)
» sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná z určitého hľadiska pre fungovanie príslušnej organizácie/inštitúcie/firmy a pod.

Druhy verejnosti:
1. parlamentné kruhy (poslanci, funkcionári, úradníci),
2. vláda (ústredná štátna správa - jej členovia, ministri, aparát;
3. orgány a predstavitelia územnej (miestnej štátnej správy),
4. činitelia a orgány samosprávy,
5. finančné kruhy (banky, sporiteľne, poisťovne, burzy, finanční analytici...),
6. partnerské organizácie doma i v zahraničí,
7. akcionári,
8. zamestnanci,
9. zákazníci (skutoční/potenciálni),
10. novinárske kruhy.

PRESS AGENTRY - vytváranie, generovanie, naháňanie publicity vytváraním zaujímavých podujatí a tvorbou príbehov na pritiahnutie pozornosti médií s cieľom upozorniť na daný predmet či danú tému verejnosť.
PUBLIC AFFAIRS - špecializovaná časť public relations, ktorá buduje a udržiava vládne a komunitné vzťahy s cieľom ovplyvniť verejnú politiku.

Kľúčové slová:

vzťahy s verejnosťou

publikum

tlačový tajomník

história



Obsah:
  • 1. Úvod do problematiky. Definovanie základných pojmov.
    2. Vznik a formovanie vzťahov s verejnosťou.
    3. Publikum a spôsoby komunikácie.
    4. Etika vo vzťahoch s verejnosťou.
    5. Postavenie štátu, podnikateľského sektora, tretieho sektora vo vzťahoch s verejnosťou.
    6. Postavenie komunity, zamestnancov a zahraničia vo vzťahoch s verejnosťou.
    7. Úloha tlačového tajomníka a masmédií vo vzťahoch s verejnosťou.
    8. Zvládanie krízy.
    9. Úloha a význam lobingu.
    10. Nové tendencie vo vzťahoch s verejnosťou.
    11. Internetové vzťahy s verejnosťou.
    12. Imidž a kvalita komunikácie vo vzťahoch s verejnosťou.
    13. Strategická komunikácia.