Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Zadanie ako robiť seminárku

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
47 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12467
Posledná úprava
17.07.2020
Zobrazené
908 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.
Marketing je funkciou podniku, ktorá sa zaoberá riadením všetkých činností zaoberajúcich sa analýzou, plánovaním, organizáciou a kontrolou, ktoré podnik uskutočňuje s cieľom dosiahnutia uspokojenia potrieb spotrebiteľa.
Je to funkcia, ktorá uspokojuje nenaplnené potreby a požiadavky spotrebiteľov, určuje, ktorým trhom môže podnik najlepšie slúžiť, rozhoduje o príslušných výrobkoch a vyzýva každého člena podniku, aby myslel na zákazníka a slúžil mu.

Kľúčové slová:

marketing

ponuka

dopyt

trh

hodnota

podnik

nákup

predaj

financie

výroba

dodávateľ

spotrebiteľ

zákazník

výroba

sprostredkovateľ

analýza

marketingové plánovanie

plánovanie



Obsah:
  • základné údaje
    podmienky výmeny
    definícia marketingu
    základné pojmy
    ...
    marketingový plán
    implementácia
    marketingová kontrola

Zdroje:
  • Kotler, Armstrong: Marketing, ISBN 8024705133
  • Kita a kol.: Marketing (Jura edition), ISBN 8080783273