Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Poznámky z predmetu Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8992
Posledná úprava
18.05.2018
Zobrazené
629 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Bankový marketing - podstata, vymedzenie
Marketing je proces plánovania a realizácie koncepcie, tvorby cien, propagácie a rozširovania myšlienok, tovaru a služieb, za účelom vyvolania výmeny, ktorá uspokojí požiadavky jednotlivcov a organizácií. (Americká marketingová asociácia) Marketing je spoločenský a riadiaci proces, ktorým jednotlivci
a skupiny získavajú to, čo potrebujú a požadujú prostredníctvom tvorby, ponuky a výmeny výrobkov a hodnôt s ostatnými.
(P. Kotler) Marketing je proces manažmentu, ktorý zodpovedá za identifikovanie anticipovanie a uspokojovanie požiadaviek zákazníka, so súčasným dosahovaním zisku.
(British Institut of Marketing) Marketing je nástroj komunikácie s klientom a nástroj konkurenčného boja.
Marketing je uspokojovanie, vytváranie a stimulovanie klientskych potrieb, tvorba preferencií.
Bankový marketing - podstata, vymedzenie
Marketing je manažment imidžu banky, vývoja, tvorby a predaja jej produktov, vrátane manažmentu nástrojov a distribučných ciest ich predaja, tvorba a realizácia obchodnej, produktovej a cenovej politiky banky. V bankovníctve je marketing sám o sebe produktívnou činnosťou.
Marketing znamená spôsob prístupu k problémom, podnikateľskú filozofiu.
Marketing ako filozofia podnikania vyžaduje od bankových subjektov nielen jasnú politiku v oblasti produktov a služieb, ale zreteľne definovanú a na trh orientovanú obchodnú politiku, ktorej predmetom je predovšetkým riešenie problémov klientov. Bankový marketing - podstata, vymedzenie
- Bankovým marketingom sa rozumie riadenie predaja bankových produktov a služieb presne vymedzeným skupinám klientov na základe trhových analýz.
- Bankový marketing je systematické orientovanie celej podnikateľskej politiky banky na uspokojovanie potrieb a očakavaní existujúcich a potenciálnych bankových klientov s cieľom dosiahnuť na základe analýz a pozorovaní trhu ziskový predaj produktov a služieb segmentom klientov.

Kľúčové slová:

bankový marketing

marketingový mix

kvalita služieb

finančný marketing

swot analýza

finančné služby



Obsah:
  • Bankový marketing - podstata, vymedzenie
    Bankový marketing - podstata, vymedzenie
    Finančný marketing, etapy finančného marketingu
    Bankový marketing
    Bankový marketing a jeho zvláštnosti
    Charakteristika bankových služieb a produktov
    Analýza prostredia finančnej inštitúcie
    SWOT analýza - príklad
    SWOT analýza
    Marketingové ciele - charakteristiky
    Bankový marketingový mix
    Kritéria kvality služieb:
    Bankový marketingový mix - princípy tvorby
    Bankový marketingový mix - produkt
    Bankový marketingový mix - cena
    Bankový marketingový mix - distribúcia
    Bankový marketingový mix - komunikácia
    Bankový marketing
    Bankový personál
    Bankový poradca
    Klientsky orientovaná finančná inštitúcia
    Hodnotenie kvality klientely
    Kvalita finančných služieb