Popis:
Ukážka:
Vydavateľstvo Sigma s. r. o. plánuje vstup na zahraničný trh, kde má záujem umiestniť svoj produkt - teda publikácie vydavateľstva. Medzi najdôležitejšie predpoklady determinujúce úspešný vstup na zahraničný trh patria z pohľadu manažmentu vydavateľstva:
• dlhodobé skúsenosti z vydavateľskej činnosti oboch spoločníkov,
• dostatočný finančný potenciál,
• dobré obchodné kontakty,
• vysoká kvalita produkcie vydavateľstva,
• pružnosť pri vydavateľskej činnosti.
Avšak splnenie týchto predpokladov si vyžaduje systematický prístup k plánovaniu medzinárodného marketingu. Vydavateľstvo uplatňuje marketingovú koncepciu s cieľom poskytnutia maximálnej kvality za rozumnú cenu. Vydavateľstvo Sigma prichádza do kontaktu s rôznymi subjektami, ktoré ovplyvňujú jeho činnosť. Preto je nevyhnutné pristúpiť k analýze mikroprostredia vydavateľstva..
Kľúčové slová:
firma
trh
obchod
politika
komunikačný mix
Obsah:
- Vydavateľstvo sigma s.r.o.
Zákazníci
Sprostredkovatelia
Dodávatelia
Vstup na zahraničné trhy - externé marketingové prostredie firmy
Vývoj zahraničného obchodu medzi sr a čr
Možnosti uplatnenia na českom trhu
Charakteristika knižného trhu v čr
Swot analýza vydavateľstva sigma s.r.o.
Opportunities
Threats
Vstup na zahraničné trhy - rozhodovanie o výbere trhu
Cenová politika
Riziká v medzinárodnom obchode
Distribučná politika
Komunikačná politika
Prvky komunikačného mixu