Popis:
		1. Špecializované agentúry
Špecializované agentúry sa špecializujú na 1 druh poskyt.služieb, môžu sa zameriavať na poskytovanie služieb v oblasti pre PR, plánovanie médií, direct marketing, vonkajšiu reklamu, internetovú reklamu, kreatívne štúdio
2. Full service agentúry 
Poskytujú viaceré služby - celú, komplexnú rekl.kampan pre klienta - skladá sa z výskumu - plánovania - myšlienka - kreatívne riešenie - plánovania mediálneho priesktoru - poskytuje aj realizáciu, produkciu. Full service agentúry poskytujú komplexné služby v oblasti propagácie, od marketingového prieskumu, tvorby reklamného rozpočtu, pretestov, výskumu efektívnosti kampane a pod.
3. Mediálne agentúry: Media Buyer - nákup mediálneho priestoru pre klienta, 
 Media Representative - exkluzívny predajca reklamného a inzertného priestoru.
- Úlohou mediálneho oddelenia je plánovanie a nákup mediálneho priestoru pre reklamné aktivity agentúry. 
4. Komunikačné domy - pokrýva úplny servis v oblasti integrovanej MK - výskum trhu, mark.poradenstvo, PR, dizajn, Corporate Identity, spoločenský a kultúrny marketing.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  špecializované agentúry
		  		  full service agentúry
		  		  mediálne agentúry
		  		  komunikačné domy
		  		  reklamná agentúra
		  		  oddelenia
		  		  account oddelenie
		  		  mediálne oddelenie
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Špecializované agentúry
 Full service agentúry
 Mediálne agentúry
 Komunikačné domy
 Reklamná agentúra oddelenia
 Account oddelenie
 Medialne odd.
 Odd.výskumu a strat.rozhod
 New business
 Kreatívne odd.
 Produkčné odd.
 Finančné oddelenie
 Public Relations manager
 Gener. Riaditeľ
 Výkonný riaditeľ
 Reklamná kampaň
 BREEFING
 Komunikačný brief
 Postup tvorby kreatívnej účinnej reklamy
 TV spoty
 Nové trendy market.komunikácie
 Product placement
 Guerilla marketing
 Práca textárov (copywriterov) na kreatívnom oddelení
 Značka
 Slogan (headline)
 Storyboardy (scénar)
 média
 Štruktúra mediálnej agentúry:
 Ukazovatele mediálneho plánovania
 Mediálna stratégia