Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Kompletné vypracované otázky z predmetu Marketingový audit

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41495
Posledná úprava
03.02.2013
Zobrazené
1 229 x
Autor:
pipacs
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Kompletné vypracované otázky z predmetu marketingový audit - 2 ročník na VŠEMVS. Otázky z auditu marketingu na prezentáciu pri písomnom hodnotení skúšky.

1. Význam auditu marketingu pre zvyšovanie výkonnosti aktivít marketingu
- AM ako určitá forma nezávislého skúmania marketingovej výkonnosti podniku, ktorého úlohou je nielen určiť problémové oblasti a marketingové príležitosti, ale aj vypracovať plán opatrení na zlepšenie marketingovej výkonnosti firmy. AM sa v modernej trhovej ekonomike začal postupne uplatňovať ako jedna z foriem, ktorá má pomáhať riešiť úzke miesta, včas upozorniť na určité hrozby, ktoré aj pri uplatňovaní marketingu môžu nastať

2. Stručná história auditu marketingu, jeho zakladatelia a zhodnoťte stav na Slovensku
AM je veľmi mladá disciplína. AM prechádzal rôznymi vlnami:
1 vlna generačná vlna( Kotler, Simon, Majaro)
2 vlna štartovacia vlna, rozvinul ju Kotler, Majaro
3 vlna problémová vlna 90r.
4 vlna uniformné trendy – prechod od formovania otázky k riešeniu
6 výkonná vlna „ musíme dosiahnuť objektívnu odpoveď, kde bol AM aplikovaný a dosiahnuť riešenie
7 riadený MA „ aby bol dosiahnutý efekt. M, musí komunikovať riadiaci zo zodpovednou osobou“
8 moderný auditový fenomén - buduje sa na autoritatívnej metóde

3. Charakteristické črty auditu marketingu.
4 charakteristiky:
• 1. Komplexnosť - zahŕňa všetky hlavné marketingové aktivity podniku
- funkčný audit - zaoberá sa len predajom, tvorbou cien alebo niektorými inými marketingovými činnosťami
- komplexný audit - je účinnejší pri vyhľadávaní skutočných príčin problémov firmy v oblasti marketingu
• 2. Systematickosť -systematické skúmanie marketingového makro a mikro prostredia, marketingových cieľov a stratégií, marketingového systému a konkrétnych marketingových činností
• 3. Nezávislosť -činnosť MA je odbornou činnosťou, ktorú audítor vykonáva samostatne a nezávisle. Je pritom viazaný zákonmi a všeobecne platnými právnymi predpismi
• 4. Pravidelnosť -periodicky vykonávaný MA môže udržať podnik v dobrom stave a pomôcť tým, ktorý majú problémy
...

Kľúčové slová:

marketing

audit

marketingový audit

audítor



Obsah:
  • 1. Význam auditu marketingu pre zvyšovanie výkonnosti aktivít marketingu
    2. Stručná história auditu marketingu, jeho zakladatelia a zhodnoťte stav na Slovensku
    3. Charakteristické črty auditu marketingu.
    4. Vymenujte zložky marketingového auditu a ich rámcový obsah
    5. Vysvetlite podstatu auditu marketingového prostredia
    6. Charakterizujte audit marketingových funkcií
    7. V čom spočíva podstata auditu marketingovej organizácie
    8. Čo nie je marketingový audit
    9. Vymedzenie funkcie marketingového auditu
    10. Marketingový audit ako súčasť manažérskeho auditu
    11. Prínosy auditu marketingu pre organizácie
    12. Možné spôsoby realizácie auditu marketingu v praxi (vymenujte ich).
    13. Dôležitosť a východiská metodológie marketingového auditu na zabezpečenie prosperity vo firme v budúcnosti.
    14. Činnosť audítora marketingu pred začatím auditu
    15. Náležitosti zákazky auditu marketingu
    16. Prijatie zákazky na vykonanie auditu
    17. Analýza prístupov k hodnoteniu marketingových výsledkov
    18. Hodnotenie prístupov k analýze overenia auditom v marketingových prínosov.
    19. Vysvetlite prístupy audítora k analýze hĺbkového overenia správnosti marketingovej stratégie.
    20. V čom spočíva podstata auditu marketingovej komunikácie.
    21. V čom spočíva podstata auditu integrácie marketingu
    22. Opatrenia audítora smerované na skupinu výrobkov „otázniky“.
    23. Opatrenia audítora na skupinu výrobkov „hviezdy“.
    24. Opatrenia audítora na skupinu výrobkov „dojné kravy“.
    25. Opatrenia audítora na skupinu výrobkov „psy“.
    26. Opatrenia audítora v prípade zvýšenej miery inflácie.
    27. Posúďte vhodné formy odporúčané audítorom v prípade zvyšovania cien
    28. Prístupy audítora k opatreniam na podporu predaja a propagácia
    29. Popíšte súhrnne predstavu o praktickom vykonaní auditu marketingu.
    30. Charakterizujte písomnú správu o vykonaní auditu marketingu, ktorú vypracováva audítor.