Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Test úrovne vedomostí k projektu Facilitácia miestnych lídrov rozvoja vidieckeho turizmu

«»
Prípona
.doc
Typ
testy
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5303
Posledná úprava
14.09.2017
Zobrazené
1 934 x
Autor:
aveeva
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.Cestovný ruch ma tieto základné znaky:
o mimo miesto trvalého bydliska, účel - oddych, rekreácia a poznávanie
o mimo miesto trvalého bydliska, účel - poznávanie, oddych, rekreácia, zvyčajne vo voľnom čase
o mimo miesto trvalého pobytu za účelom rekreácie, poznania a oddychu výlučne vo voľnom čase
o na mieste prechodného pobytu za účelom rekreácie a zábavy

2.Po Druhej svetovej vojne prevládal v Československu::
o kongresový CR
o viazaný CR
o voľný CR
o vidiecky CR

3.Cestovný ruch charakterizujeme ako:
o dynamický sa rozvíjajúci otvorený systém s dvoma podsystémami - objektom a subjektom CR
o dynamický uzatvorený systém s dvoma podsystémami - subjektom a objektom
o dynamický nerozvíjajúci sa systém s podsystémom objektom
o dynamický rozvíjajúci sa systém subjektov CR

4.Charakterizujte, čo je subjekt a objekt cestovného ruchu
o objekt CR je nositeľom produktu, subjekt CR je nositeľom ponuky
o objekt CR je nositeľom ponuky, subjekt CR je nositeľom dopytu
o objekt CR je nositeľom požiadaviek na služby CR, subjekt CR je turistom, ktorý chce prežiť dovolenku na vidieku
o objekt CR ponúka a subjekt CR platí za služby

5.Podniky cestovného ruchu sú:
o organizačné jednotky, ktoré tvoria súbor zariadení, ponúkajúcich produkty na uspokojovania potrieb návštevníkov
o len ubytovacie zariadenia
o len stravovacie zariadenia
o len cestovné kancelárie a cestovné agentúry

Kľúčové slová:

cestovný ruch

podniky

vidiecky cestovný ruch

služby

vyhláška

SWOT analýza



Obsah:
  • 1.Cestovný ruch ma tieto základné znaky:
    2.Po Druhej svetovej vojne prevládal v Československu::
    3.Cestovný ruch charakterizujeme ako:
    4.Charakterizujte, čo je subjekt a objekt cestovného ruchu
    5.Podniky cestovného ruchu sú:
    6. Vidiecky cestovný ruch chápeme ako
    7. Vidiecky CR je alternatívou rozvoja vidieka ako faktor stabilizácie jeho ekonomického a sociálneho rozvoja pretože:
    8. Ktoré 3 podmienky určujú rozvoj vidieckeho CR ?
    9. Vyznačte aspoň 4 osobitostí CR vo vidieckom prostredí:
    10. Služby CR sú::
    11. K základným službám CR , ktoré uspokojujú základné potreby patria:
    12. Pod animačnými službami rozumieme:
    13. Balík služieb cestovného ruchu obsahuje minimálne:
    14. Uveďte, ako môže občan SR poskytovať služby vidieckeho CR bez živnostenského oprávnenia:
    15. Zákon č. 455/1991 Zb. v znení neskorších doplnkov o požiadavkách na získanie živnostenského oprávnenia všeobecne určuje tieto základné povinnosti:
    16. Zákon č. 281/2001 Z.z. o zájazdoch a podmienkach podnikania v cestovných kanceláriách a cestovných agentúrach
    17. Vyhláška MH SR č. 419/2001 Z.z. sa zameriava na :
    18.Vyhláška MZ SR č. 214/2003 Z. z. hovorí o:
    19. Marketing definujeme ako:
    20. SWOT analýza obsahuje:
    21. Stručne definujte nástroje marketingového mixu v cestovnom ruchu:
    22. Manažment charakterizujeme ako:
    23. Kto riadi a koordinuje rozvoj cestovného ruchu na Slovensku ?
    24. Čo je cieľom spolupráce medzi podnikmi CR, samosprávami a mimovládnymi organizáciami?
    25. Ktorá z funkcií nepatrí medzi základné funkcie podnikateľského zámeru?