Žánre v reklame
		
      
            
       
      
            
       «»
      
            
      
      «»
     
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Lyrika
Lyrika neumožňuje divákovi stotožnenie prostredníctvom zachytenia prvkov z vonkajšieho (objektívneho) prostredia. Ponúka možnosť sledovať vnútorný svet, iba vo výraze postavy sa odzrkadlí vonkajšia skutočnosť. Popisnosť je nahradená subjetkívnimi vnemami
Epika 
Rovnako ako lyriku môžeme v spotoch nájsť epiku. Isteže pôvodné epikos (rozprávaný) nie je v reklame príliš obvyklé. Film má však k tejto štruktúre veľmi blízko - podobne ako román môže zachytiť rozsiahle obrazy zo života, ale podrobiť ich drobnohľadu, môže sa v celku neobmedzene pohybovať časom i priestorom, zameriavať pozornosť na rôzne postavy. Základom rozprávania je časový prúd - miestami dynamický, pokojný. Epické rozprávanie môže byť rovnako založené na epizódach, ktoré spojuje často pohľad jednej postavy. Môže to byť rozprávač (v obraze či mimo deja) a jeho monológ či titulky, kedy slová suplujú rozprávača. Vytvára sa tak uzatvorený celok.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  žánre
		  		  reklama
		  		  horor
		  		  dráma
		  		  epika
		  		  komédia
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Lyrika
 Epika
 Dráma
 Komédia
 Groteska
 Historický žáner
 Dobrodružný žáner
 Žáner SCI - FI
 Horor
 Žáner akčného filmu
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.