Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový plán - cestovný ruch

«»
Prípona
.rtf
Typ
SOČ
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
259
Posledná úprava
23.03.2017
Zobrazené
3 008 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cestovný ruch sa v dvadsiatom storočí stal významným spoločenským a ekonomickým fenoménom. V roku 2003 dosiahli devízové príjmy z aktívneho cestovného ruchu 7 231, 0 mil. Sk, čo je o 1 500, 0 mil. Sk viac ako v roku 2002. Podiel aktívneho zahraničného cestovného ruchu na HDP tvoril v roku 2003 2,7 %. Počet ubytovaných turistov dosiahol v roku 2003 počet 690 685 z toho 275 874 tvorili zahraniční návštevníci. Zo štatistiky cestovného ruchu vyplýva, že počet prenocovaní turistov dosiahol v roku 2003 celkom 2 612 929 prenocovaní.
Domáci cestovný ruch je významnou súčasťou spotreby obyvateľstva, ako aj formou jeho regenerácie a upevňovania zdravia. Súčasne rozširuje aj všeobecnú vzdelanosť, výmenu skúseností a rozhľadenosť, umožňuje sociálne kontakty a má vplyv na úroveň spokojnosti občanov.

Kľúčové slová:

podnik

marketingová analýza

situačná analýza

poslanie podniku

finančná politika

konkurencia

zákazníci



Obsah:
  • Úvod
    1 Charakteristika podniku CR
    1.1 Poslanie podniku
    1.2 Lokalizácia, kapacita a rozsah poskytovaných služieb, organizačná štruktúra podniku CR, počet a štruktúra pracovníkov
    1.3 Podnikateľské podnikové ciele, hospodárske výsledky, personálna a finančná politika, marketingové ciele podniku CR
    2 Marketingová analýza
    2.1 Analýza podniku CR - vnútorné prostredie
    2.2 Analýza zákazníkov
    2.3 Analýza konkurencie
    2.4 Analýza dodávateľsko - odberateľských vzťahov
    2.5 Analýza vzťahov miestnej verejnosti k rozvoju SR
    2.6 Analýza marketingového makroprostredia podniku CR
    2.6.1 Situačná analýza S.W.O.T
    3 Návrh marketingovej koncepcie podniku CR
    3.1 Formulovanie poslania a stanovenie marketingových cieľov
    3.2 Segmentácia dopytovej stránky trhu, výber a charakteristika cieľových skupín zákazníkov
    3.3 Výber marketingovej stratégie
    3.4 Aktivácia nástrojov marketingového mixu
    3.4.1 Produktový mix podniku CR
    3.4.2 Distribučná politika a plán propagačných aktivít
    3.4.3 Komunikačná politika
    3.4.4 Personálna politika
    3.4.5 Cenová politika
    3.5 Zodpovednosť za realizačné opatrenia a marketingový audit a kontrolu