Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Ekonomika

«»
Prípona
.doc
Typ
skriptá
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36493
Posledná úprava
02.02.2011
Zobrazené
940 x
Autor:
parnogado
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú. najvplyvnejšou spoločenskou skupinou, ktorá ovplyvňuje spotrebiteľské správanie, je rodina; je predmetom veľkého záujmu; matka nakupuje značnú časť výrobkov pre ostatných členov rodiny (potraviny, oblečenie..), neznamená to však, že svoje nákupné rozhodnutie robí sama; marketingoví pracovníci sa zaujímajú o úlohu a relatívny vplyv manžela, manželky a detí na rozhodnutia o nákupe; vplyv muža a ženy sa líši podľa druhu výrobku; rozhodnujúci vplyv môže mať raz manžel, inokedy manželka

Kľúčové slová:

marketing

plánovanie

ekonomika



Obsah:
  • 1.1 Obsah a podstata marketingu
    1.2 Spoločné a rozdielne črty marketingu a obchodu
    1.3 Základné princípy marketingu
    1.5  Marketing produktu a obchodný maketing výrobcu
    1.6 Etika v oblasti výmeny
    1.7 Marketing a kvalita
    1.8 Prístupy podniku k spotrebiteľom:
    1.9 Nové techniky a tendencie v marketingu
    1.10 Špecifiká amerického a európskeho prístupu k marketingu
    1.11 Medzinárodné aspekty marketingu
    ...

Zdroje: