Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Zásady komunikácie so zákazníkom

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
23 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9793
Posledná úprava
05.10.2018
Zobrazené
4 164 x
Autor:
kowoo1
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Jednaním so zákazníkom sa zaoberá marketing. Aplikácia marketingového riadenia sa vyvíjala nasledujúcimi obdobiami:
V prvom období bola orientácia firmy zameraná na produkt a jeho kvalitu, potom na produkciu to znamenalo vyrobiť a predať čo najviac a čo najlacnejšie. Ďalšie obdobie bolo zamerané na „umení predať“ a posledné obdobie vývoja marketingového riadenia postavilo do popredia zákazníka, resp. spokojného zákazníka. Moderný marketingový prístup znamená, že firma systematicky sleduje potreby, priania, preferencie a spokojnosť zákazníka.
Komunikácia
Slovo komunikácia znamená výmenu informácii. Na svetových trhoch sa zvádza boj o každého zákazníka. Kto stráca zákazníka, stráca perspektívu. Zákazník by mal byť kľúčovou postavou celého podnikateľského snaženia sa. Chceme však zákazníka získať a udržať, musíme s ním komunikovať.

Kľúčové slová:

komunikácia

internet

obchodný proces

prezentácia

sťažnosti

námietky

uzatvorenie obchodu



Obsah:
  • Komunikácia 2
    Internet 3
    E-mail 3
    Zásady komunikácie so zákazníkom 4
    Obchodný proces 4
    Zahájenie 4
    Prezentácia a predvedenie 5
    Vybavenie sťažností 6
    Námietky 6
    Vyjednávanie 8
    Uzatvorenie obchodu 8
    Popredajné sledovanie 9
    Literatúra: 11

Zdroje:
  • David Jobber, Geof Lancaster: Management prodeje, Computer Press, Praha 2001, ISBN 80-7226-533-4
  • Philips Kotler, Gary Armstrong: Marketing, Grada Publishing, Praha 2004, ISBN 80-247-0513-3
  • Timothy R. V. Foster: Jak získat a udržet zákazníka, Computer Press, Praha 2002, ISBN 80-7226-663-2
  • Foret, Miroslav: Marketingová komunikace, Computer Press, Brno 2003, ISBN 80-7226-811-2