Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Reflex (spravodajsko – publicistická relácia)

«»
Prípona
.rar
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15039
Posledná úprava
28.11.2008
Zobrazené
3 073 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Reflex možno označiť za formát spravodajsko – publicistickej relácie, ktorý nadväzuje na hlavné spravodajstvo. Na obrazovkách TV Markíza sa prvýkrát objavil pred rokom, 1. mája 2006. Už od začiatku nesie podtitul Ľudia, príbehy, emócie. Do povedomia divákov sa dostal najmä vďaka masívnej mediálnej kampani.
Diváci majú možnosť sledovať reláciu Reflex počas pracovného týždňa, vždy po televíznych novinách a pred športovými spravodajským blokom. Presný vysielací čas prešiel za posledný rok len miernymi zmenami – z 19:30 na 19:25. Navyše, každé ďalšie vydanie relácie je avízované krátkou upútavkou vysielanou v podvečerných hodinách každého pracovného dňa, keďže magazín je vysielaný päťkrát do týždňa, okrem víkendu...

Kľúčové slová:

reflex

emócie

divák

televízia



Zdroje:
  • McQUAIL, D.: Úvod do teórie masové komunikace. Praha, Portál s.r.o. 2002, 406 – 415 s. ISBN 80-7178-714-0
  • Gregová, R. a kol.: Interpretácia textov elektronických masových médií. Stručný terminologický slovník. Prešov, Prešovská univerzita v Prešove, Filozofická fakulta 2004, 9 – 132 s. ISBN 80-8068-298-4
  • Ilowiecki, M. – Zasepa T.: Moc a nemoc médií. Bratislava, Veda, vydavateľstvo SAV 2003, 133 – 138 s. ISBN 80-224-0740-2
  • Rankov, P.: Masová komunikácia. Masmédia a informačná spoločnosť. Levice, Koloman Kertész Bagala, L.C.A. 2002. 63 - 68. ISBN 80-88897-89-0
  • Jirák, J. – Köpplová, B.: Media a společnost. Stručný úvod do studia médií a mediálni komunikace. Praha, portál 2003. 151 – 190 s. ISBN 80-7178-697-7
  • Grycz, I.: Malý masmediálny slovník. Bratislava, KNIHA – SPOLOČNÍK 2000, 8 – 201 s. ISBN 80-88814-13-8
  • http://www.markiza.sk/reflex/