Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Personálny marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
149 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
712
Posledná úprava
30.05.2017
Zobrazené
5 620 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Každému manažérovi je dnes známe, že podnik, ktorý sa chce presadiť v
medzinárodnej konkurencii po vstupe do Európy, musí vytvoriť optimálne podmienky na získanie profesionálny rast a podporu špičkových zamestnancov. Je to preto , že dnes už nestačí konkurovať cenou, produktom ale ide o konkurenciu v podobe najkvalitnejších ľudí, talentov, "High Potentials" (špičkové potencionálny). Sú to zamestnanci, ktorí už dnes dosahujú nadštandartné výkony, a ich potenciál je napriek tomu ešte značný.

Vystačíme s doterajším prístupom k náboru a výberu zamestnancov? Áno ak nám budú stačiť ľudia s priemernými či štandartnými ambíciami alebo dokonca "zašívači" . Podnik však nebude konkurencie schopný. Pre strategické ciele v dosahovaní konkurencieschopných výsledkov je potrebné urobiť oveľa viac aj v oblasti získavania nových ľudí, starostlivosti o ich rýchlu a úspešnú adaptáciu v podniku a profesionálny rast.

Kľúčové slová:

výberové konanie

výberový proces

personálny manažment

marketingové nástroje

propagácia

produkt

cena

marketingový mix



Obsah:
  • 1. Úvod
    2. Využitie marketingových nástrojov v personálnom manažmente
    3. „Zákazník“ v personálnom marketingu
    4. Výberové konanie
    5. Fázy a metódy výberového procesu
    6. Po výberová fáza v procese získavania ľudských zdrojov
    7. Záver
    8. Použitá literatúra

Zdroje:
  • ARMSTRONG M.: Personální managment, Grada Publishing, Praha, 1999
  • KOUBEK J.: Řízení lidských zdrojů, Management Press, Praha, 1997
  • LOUNGAURER D.: Personálny manažment, Dr. Josef Raabe, s.r.o., Bratislava 2001
  • BORSÍKOVÁ B. : Personálny manažment, Dr. Josef Raabe, s.r.o., Bratislava 2001