Personálny marketing
		
      
            
      
      
            
      
      
            
      
      «»
     
		
				
						
								Prípona 
										.doc | 
								Typ 
										seminárna práca | 
								Stiahnuté 
										149 x | 
						
						
								Veľkosť 
										0,2 MB | 
								Jazyk 
										slovenský | 
								ID projektu 
										712 | 
						
						
								Posledná úprava 
										30.05.2017 | 
								Zobrazené 
										6 016 x | 
								Autor: 
								   - | 
						
						
								                                                                                                                                                               
								Zdieľaj na Facebooku | 
						
						
								| Detaily projektu | 
						
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Každému manažérovi je dnes známe, že podnik, ktorý sa chce presadiť v 
medzinárodnej konkurencii po vstupe do Európy, musí vytvoriť optimálne podmienky na získanie profesionálny rast a podporu špičkových zamestnancov. Je to preto , že dnes už nestačí konkurovať cenou, produktom ale ide o konkurenciu v podobe najkvalitnejších ľudí, talentov, "High Potentials" (špičkové potencionálny). Sú to zamestnanci, ktorí už dnes dosahujú nadštandartné výkony, a ich potenciál je napriek tomu ešte značný.
Vystačíme s doterajším prístupom k náboru a výberu zamestnancov? Áno ak nám budú stačiť ľudia s priemernými či štandartnými ambíciami alebo dokonca "zašívači" . Podnik však nebude konkurencie schopný. Pre strategické ciele v dosahovaní konkurencieschopných výsledkov je potrebné urobiť oveľa viac aj v oblasti získavania nových ľudí, starostlivosti o ich rýchlu a úspešnú adaptáciu v podniku a profesionálny rast.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  výberové konanie
		  		  výberový proces
		  		  personálny manažment
		  		  marketingové nástroje
		  		  propagácia
		  		  produkt
		  		  cena
		  		  marketingový mix
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1. Úvod 
2. Využitie marketingových nástrojov v personálnom manažmente 
3. „Zákazník“ v personálnom marketingu 
4. Výberové konanie 
5. Fázy a metódy výberového procesu 
6. Po výberová fáza v procese získavania ľudských zdrojov 
7. Záver 
8. Použitá literatúra 
		
		
				
		
		Zdroje:
		
		    
		    		    - ARMSTRONG M.: Personální managment, Grada Publishing, Praha, 1999
 
						    - KOUBEK J.: Řízení lidských zdrojů, Management Press, Praha, 1997
 
						    - LOUNGAURER D.: Personálny manažment, Dr. Josef Raabe, s.r.o., Bratislava 2001
 
						    - BORSÍKOVÁ B. : Personálny manažment, Dr. Josef Raabe, s.r.o., Bratislava 2001
 
								
		
		
				
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.