Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing a manažment služieb (T-Mobile)

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12496
Posledná úprava
20.07.2020
Zobrazené
2 413 x
Autor:
tomino05
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing je definovaný ako súbor činností a procesov, ktoré majú slúžiť k rozpoznaniu alebo rozvinutiu zákazníkovej potreby alebo želania, k vývoju tomu zodpovedajúceho produktu a ku komunikácii a následnej distribúcii tohoto produktu zákazníkovi, čoho výsledkom je vzájomne výhodná výmena, ktorá vedie k dlhodobej spokojnosti zákazníka, a teda v konečnom dôsledku i k spokojnosti organizácie a spoločnosti.
Marketing teda znamená veľmi široký pojem. Zahŕňa veľmi široké spektrum aktivít. V tejto práci sa budem snažiť opísať marketingovú činnosť firmy, ktorá ponúka služby. Rozhodol som sa pre firmu T-Mobile, ktorá je veľmi známa, či už na slovenskom trhu ale aj v zahraničí.
Základným heslom profesionálneho marketingu je orientácia na zákazníka a uspokojovanie jeho potrieb. To, do akej miery sa firma priblíži svojmu zákazníkovi určuje do značnej miery jej postavenie na trhu a budúci vzostup či pád. Druhým nemenej dôležitým cieľom je v podmienkach trhového hospodárstva samozrejme tvorba primeraného zisku, z ktorého je financovaný ďalší rozvoj podniku alebo organizácie. Marketing je uplatňovaný vo sfére podnikania rovnako ako v organizáciách netvoriacich zisk, akými sú prevažne kultúrne a vzdelávacie zariadenia, dobročinné organizácie a podobne.
Predmetom marketingu je produkt, ktorým môže byť výrobok (potraviny, automobily, stroje), služba (kadernícky úkon, opravy domácich prístrojov, šitie odevov na zákazku), myšlienka (praktická aplikácia vynálezu), krajina alebo iné fyzické miesto ( v snahe podporiť turistický ruch), i osoba alebo inštitúcia.

Kľúčové slová:

manažment

marketing

trhové služby

t-mobile

dodávateľ

konkurencia

trh

segmentácia trhu

cena

ciele marketingu

dopyt

distribúcia

marketingová komunikácia

komunikácia



Obsah:
  • Úvod
    Charakteristika mobilného trhu na Slovensku
    T-Mobile
    Marketingové prostredie
    Segmentácia trhu
    Marketingový mix
    Záver
    Zdroje

Zdroje: