Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Ako kontrolovať rozhovor

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
31 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37830
Posledná úprava
13.11.2011
Zobrazené
1 136 x
Autor:
LukERK
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Človek je jedinec, ktorý sa neustále zdokonaľuje, prijíma nové výzvy, nové informácie a vytvára si spoločenstvá, v ktorých dennodenne komunikuje a v ktorých žije. Rozhovorom, nadväzovaním kontaktov a udržiavaným si dobrých spoločenských vzťahov sa pohybuje po pomyslenom rebríku ľudskej komunikácie. Správne regulovanie, kontrola a nadhľad svojho individuálneho prejavu, zaručuje prehlbovanie a upevňovanie si schopností medziľudských vzťahov. Snaha ľudí o neustále podmaňovanie si prírody, prináša nové poznatky, nové prekážky a výzvy, ktoré chceme zdolávať. Správnym dohľadom nad našim rozhovorom, nad uchopením myšlienok budujeme svoj potenciálny ľudský faktor - podmaniť a získať si svojho poslucháča, spoluúčastníka diskusie. Úspešnosť správneho rozhovoru je spojená s dlhodobou praxou a precíznou prípravou na dosiahnutie nami stanoveného cieľa.

Kľúčové slová:

komunikácia

prejav

rozhovor



Obsah:
  • 1. Úvod 3
    2. Základy komunikácie 4
    3. Konverzácia 4
    4. Fázy konverzácie 5
    5. Spôsoby komunikácie 6
    6. Fázy interpersonálnych vzťahov 7
    7. Príprava prejavu 9
    8. Záver 14
    9. Použitá literatúra 15

Zdroje:
  • DEVITO, JOSEPH A.: Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s. 2008. ISBN 978-80-247-2018-0
  • KLAPETEK, M.: Komunikace, argumentace, rétorika. Praha: Grada Publishing, a.s. 2008. ISBN 978-80-247-2652-6
  • BAUMGARTNER, F.: Sociálna inteligencia vo vzťahu k interpersonálnym črtám.- In: Českosovenská psychologie.-Roč. 53, č.2 (2009)
  • MIKULÁŠTÍK, M.: Komunikační dovednosti v praxi. Praha: Grada Pubishing, a.s 2003. ISBN 80-247-0650-4
  • MIKULÁŠTÍK, M.: Sociální kompetence. Žilina: Poradce podnikateľa, 2008 ISBN 978-80-88931-90-4