Starostlivosť o zákazníka
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
5 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
20337 |
Posledná úprava
02.03.2009 |
Zobrazené
688 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Charakteristika spoločnosti T-Systems.
Viac než 160 000 firiem na celom svete sa spolieha na jedného partnera v oblasti informačných a komunikačných technológií (ICT): na spoločnosť T-Systems.
T-Systems je obchodná zákaznícka značka firmy Deutsche Telekom. S 56.500 zamestnancami ponúka – ako jeden z mála poskytovateľov služieb v globálnom rozsahu – integrované ICT riešenia z jediného zdroja. Túto integráciu chápu v širšom rozsahu nie len IT plus telekomunikácie. Hovoria o “reálnych ITC”, pretože začínajú s integrovaným prístupom k informačným a komunikačným riešeniam od samých základov.
Obchodná flexibilita
Za daným účelom udržiavajú flexibilitu ako hlavnú hodnotu obchodného úspechu. Napríklad, poskytujeme zákazníkom ICT riešenia ako dynamické služby – teda podľa ich aktuálnych potrieb. Na základe týchto potrieb si zákazníci prenajímajú SW, HW, počítačové služby a skladovaciu kapacitu, rovnako ako telekomunikačné služby priamo cez sieť. Týmto spôsobom synchronizujú ich zákazníci ITC so smerovaním ich obchodného vývoja. To ich činí prispôsobivými tak, že sú schopní rýchlo reagovať na nové výzvy trhu. S firmou T-Systems ako partnerom sa môžu spoločnosti sústrediť na svoje hlavné aktivity, optimalizáciu procesov a znižovanie nákladov. V krátkosti, pomáhame vám stať sa flexibilnejšími.
Kľúčové slová:
zisk
podnik
zákazník
starostlivosť
marketing
služby
Zdroje:
- Mateides: Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia, Bratislava, Epos 1999,
- Kotler Philip: Marketing Management, Praha 7, Grada Publishing 1998, s.49
- Reicheld, F. – SasserW.: Služby cesta k úspechu, Praha, Victoria Publishing 1993, s. 39
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.