Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Riadenie vzťahov so zákazníkmi - CRM Customer relationship management

«»
Prípona
.ppt
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
25 x
Veľkosť
1,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37254
Posledná úprava
06.04.2011
Zobrazené
1 747 x
Autor:
evicek737
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
CRM nie sú určené len pre evidenciu klientov, zákaziek a štatistický reporting, ale hlavne umožňujú:

efektívniť celý proces komunikácie so zákazníkom, vybavovanie požiadaviek, automatizujú rozhodnutia a ponúkajú v rámci obchodnej filozofie firmy rôzne strategické nástroje  pre lepšie pritiahnutie a udržanie si zákazníkov na základe ich detailného poznania.  

Kľúčové slová:

CRM

customer relationship management

analytické nástroje



Obsah:
  • CRM (Customer Relationship Management) – zdvôvodnenie témy
    CRM systémy majú silné analytické nástroje, ktoré slúžia na hľadanie odpovedí napr. na otázky typu
    CRM môžeme definovať ako:
    Niektorý dodávatelia definujú CRM tiež ako:
    Na CRM existujú dva pohľady:
    Na CRM sa môžeme pozerať ako na technologický ekosystém. Potom môžeme nástroje CRM rozdeliť do troch skupín:
    Analytické CRM
    Moduly a funkcionalita
    Ako základné moduly a ich funkcionalitu CRM systémov môžeme spomenúť:
    Prínos CRM systému do firmy má dve stránky:
    Firmy na našom trhu a ich CRM produkty