Popis:
Táto seminárna práca sa zaoberá problematikou personálneho lízingu. Zaoberal som sa v nej jeho významom a možnosťami ktoré poskytuje ako zamestnávateľovi tak aj zamestnancom. Práca sa člení na päť kapitol. V prvej kapitole som vysvetlil pojem personálny marketing, okomentoval som aj jeho použitie v zákone a vysvetlil princíp na akom funguje. V ďalších dvoch kapitolách som charakterizoval využitie personálneho lízingu z hľadiska firiem aj zamestnancov. V štvrtej kapitole som charakterizoval niekoľko agentúr sprostredkujúcich takéto zamestnanie. Nakoniec som pridal aj vlastný zážitok s personálnym lízingom. Veľa údajov som čerpal z internetu zo stránok personálnych agentúr a odborných denníkov, ktoré sa touto problematikou zaoberajú oveľa podrobnejšie a živšie ako odborná literatúra.
Kľúčové slová:
brigáda
personalistika
dočasné zamestnávanie
Zdroje:
- [1] FOOT Margaret – HOOK Caroline: Personalistika, CP Books Košice 2003
- [2] Ľubomírom Drang – Hospodárske noviny 19.2.2004
- [3] ZÁKON č.389 o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- [4] www.trenkwalder.sk
- [5] www.lugera.com
- [6] www.etrend.sk
- [7] www.openiazoch.zoznam.sk
- [8] www.index.noslus.sk
- [9] www.personnel.sk