Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 550   projektov
3 nových

Communication at Work

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
anglický
ID projektu
38699
Posledná úprava
22.11.2011
Zobrazené
1 151 x
Autor:
peter.buna
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Práca je obsahovo zameraná na komunikáciu v práci. Zameriava sa na základne aspekty komunikácie na pracovisku . Poukazuje na dôležitosť komunikačného procesu a na základne chyby pri komunikácii a zdôraznenie spätnej väzby . Načrtáva rady na efektívnu komunikáciu a čo spôsobuje zlá komunikácia v živote človeka a najmä na pracovisku

Kľúčové slová:

komunikácia

komunikačný proces

spätná väzba

zlá komunikácia

efektívna komunikácia

pracovisko



Obsah:
  • Introduction 1
    1 The Communication Process 2
    2 Barriers to Communication 3
    3 Active Listening 5
    4 Feedback 6
    5 Nonverbal Behaviors of Communication 7
    6 Principles of communication at work 8
    7 Speaking Hints 9
    8 Interesting facts about communication 10
    Conclusion 11
    Bibliographic reference list 12
    Addition 13

Zdroje:
  • Pinker, Steven (1997). How the Mind Works. New York: W. W. Norton & Company
  • Pearson, J. (1983). Interpersonal Communication. Glenview, Illinois: Scott, Foreman and Company
  • Montana, Patrick J. & Charnov, Bruce H. 2008. Management. 4th ed. New York. Barron's Educational Series, Inc. Pg 333
  • Berlo, D. K. (1960). The process of communication. New York, New York: Holt, Rinehart, & Winston
  • Schramm, W. (1954). How communication works. In W. Schramm (Ed.), The process and effects of communication (pp. 3-26). Urbana, Illinois: University of Illinois Press
  • Barnlund, D. C. (2008). A transactional model of communication. In. C. D. Mortensen (Eds.), Communication theory (2nd ed., pp47-57). New Brunswick, New Jersey: Transaction
  • Butler, Gillian, Ph.D. and Hope, Tony, M.D. (1996). Managing Your Mind. New
  • York: Oxford University
  • Mehrabian, Albert and Susan R. Ferris, 1967, Inference of attitudes from nonverbal
  • communication in two channels, Journal of Consulting Psychology 31:248-252.