Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Analýza činnosti mediálneho podniku. Systém a organizácia práce a marketing v periodickej tlači

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
25 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
16924
Posledná úprava
15.12.2008
Zobrazené
3 878 x
Autor:
veronna
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod

Obsahom mojej seminárnej práce bude rozobratie a pochopenie systému organizácie práce v tlačovom médiu, význam a pôsobenie.
Táto obyčajná téma v sebe ukrýva tajomstvá fungovania médií a tvorby jej organizačnej štruktúry a faktorov, ktré figurujú za celým dianím.

1. Vývoj a vznik periodickej tlače
1. 1 Kultúrne a civilizačné faktory

Periodická tlač – noviny a časopisy zohrávajú kľúčovú úlohu pri reflexii súčasnosti aj minulosti. Štúdium tlače nám slúži k pochopeniu politickej, spoločenskej, kultúrnej a civilizačnej reality obdobia, v ktorom ich tvorcovia tvorili a produkovali....

Kľúčové slová:

periodicka tlač

vydavateľstvo

periodikum

tyzdennik

Plus 7 dni