Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Ako správne telefonovať

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36978
Posledná úprava
10.03.2011
Zobrazené
1 315 x
Autor:
miska847
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ako správne telefonovať. Seminárna práca z predmetu Jednanie s klientom. 1. ročník, BIVŠ Liptovský Mikuláš

Úvod:
Banky v dnešnej dobe patria medzi najdôležitejšie finančné inštitúcie. Ich základnou funkciou je prijímanie vkladov a poskytovanie úverov. Inak povedané, zabezpečujú presun finančných prostriedkov od tých subjektov, ktorí ich majú relatívny prebytok, k tým subjektov, ktorí ich majú relatívny nedostatok.

Banky poskytujú široké spektrum služieb, a to občanom, podnikateľským subjektom ale aj štátu. Aj samotná banka je podnikateľský subjekt, preto jej primárnym cieľom je dosahovanie zisku. Preto je v jej záujme získať čo najviac klientov, ktorým by mohla predať produkty zo svojho portfólia.  

Kľúčové slová:

telefonovanie

zásady telefonovania

komunikácia s klientom



Obsah:
  • Úvod ..................................................................................................................................... 3
    1 Komunikácia vo všeobecnosti .......................................................................................... 4
    1.1 Komunikácia ............................................................................................................. 4
    1.2 Ako dosiahnuť vyššiu výkonnosť pomocou úspešnej komunikácie ......................... 5
    2 Jednanie s klientom .......................................................................................................... 6
    2.1 Zásady pre komunikáciu pri jednaní s klientom ....................................................... 6
    2.2 Poznanie klienta ........................................................................................................ 7
    3 Telefonovanie ................................................................................................................... 8
    3.1 Všeobecné zásady pri telefonovaní ........................................................................... 8
    3.2 Reakcia klientov na telefonát .................................................................................. 11
    Záver ................................................................................................................................... 12
    Zoznam použitej literatúry ..................................................................................................13