Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Tvorba a produkcia reklamných komunikátov

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
27 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36659
Posledná úprava
05.02.2011
Zobrazené
1 911 x
Autor:
mary007
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Poznámky z prednášok k predmetu Tvorba a produkcia reklamných komunikátov

Rozdelenie reklamných agentúr:
Podľa zamerania: špecializované (kretívne štúdiá, prieskum trhu, médiá, PR,...) Fullservisové (kreatíva, stratégia, médiá: komplet realizácia kampane) Komunikačné domy (pokrýva komplexne služby v oblasti marketingovej komunikácie aj s ich doplnkovými službami – výskum trhu, poradenstvo, DM, PR, dizajn CI, spoločenský a kultúrny marketing.)
Podľa vlastníctva: domáce

Tvorba reklamného komunikátu:
Marketing – je súbor činností prevedených tak, aby sa produkt uplatnil na trhu (4P – product, place, price, promotion) Reklamná kampaň – súbor rôznych mediálnych komunikátov s marketingovým určením, zameraním a cieľom.

Idea:
Stratégia je voľba prostriedkov pre dosiahnutie cieľa (v tomto prípade reklamného). Dobrá stratégia hovorí o týchto položkách:

Kľúčové slová:

reklama

ciele reklamy

zákon o reklame

reklamný text

reklamný komunikát