Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing - Veda o nákupnom správaní o potrebách kupujúcich

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12804
Posledná úprava
25.08.2020
Zobrazené
1 085 x
Autor:
zuzu5151
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Po otvorení hraníc sa zmenila situácia na trhu, dovtedy ponuka neprevyšovala dopyt. Trh bol nenasýtený. Dnes je trh doslova presýtený. Marketing je veľmi potrebný na pomoc predaja. Potreba profesného marketingu. Cena je najrozhodujúcejšia momentálne. Marketing nie je predaj, musí začať skôr ako obchod. Trh sa už pohol, marketing tomu jasne dopomohol. MARKETING - trhovanie /psychologická veda- odhaliť správanie zákazníka/.

Maximalizácia spotreby - vychádza sa z predpokladu, že čím viac budú ľudia kupovať a spotrebúvať, tým budú v živote šťastnejší
Maximalizácia spokojnosti spotrebiteľov - spotreba je opodstatnená vtedy, ak prispieva k spokojnosti kupujúceho Spokojnosť sa ťažko meria (každý človek je iný). Spokojnosť jednotlivca nemusí viesť k spokojnosti celej spoločnosti.
Maximalizácia výberu - spotrebiteľ má možnosť nájsť si tovar, ktorý presne uspokojí jeho potreby. Široký sortiment zvyšuje náklady výroby a tým sa znižuje spotreba tohto tovaru. Širší sortiment znamená pre spotrebiteľa väčšiu námahu pri výbere tovaru (pochybnosti až frustrácia spotrebiteľov pri nákupe.)
Maximalizácia kvality života - najvyššia méta, ktorú by mal marketing dosiahnuť. Nielen kvalita, kvantita, dostupnosť, cena tovaru, ale tiež kvalita fyzického a kultúrneho prostredia. Kvalita života sa však ťažko meria, nakoľko pre každého znamená iné veci.
...

Kľúčové slová:

marketing

negatíva marketingu

ciele marketingového systému

filozofie marketingového riadenia

podstata marketingovej koncepcie

Maslow

potreby

manažment

manažér



Obsah:
  • Marketing
    Logika myslenia marketingového manažéra
    Filozofie marketingového riadenia
    Podstata marketingovej koncepcie
    Maslowova pyramída potrieb
    Marketingový manažment a jeho funkcie v organizácii
    Marketingové prostredie