Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Charakteristika značky T-Com

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14440
Posledná úprava
23.08.2023
Zobrazené
3 354 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
T-com je medzinárodná značka, ktorá ponúka produkty a služby pevnej siete. Stratégiou jej pôsobenia je poskytovanie širokej palety moderných komunikačných riešení. S príchodom tejto značky na slovenský telekomunikačný trh boli zákazníkom ponúknuté aj viaceré atraktívne novinky, ktoré im prinesú lepší, zábavnejší a komfortnejší život. Umožní rozšírenie portfólia ponúkaných produktov a služieb pre rôzne skupiny zákazníkov, umožní využitie skúseností a synergií z uvádzania produktov a služieb na viacerých trhoch.

Značka T-Com je synonymom rýchleho a spoľahlivého internetového prístupu, internetového obsahu a spoľahlivých hlasových a dátových služieb, založených na najmodernejších technológiách.

Uvedenie značky T-Com na slovenský trh je odrazom stratégie Deutsche Telekomu, ako aj Slovak Telecomu podporovať vývoj broadbandu, produktov a služieb založených na IP technológiách. V zmysle tejto stratégie prinesie medzinárodná značka T-Com viaceré výhody pre zákazníkov - zlepší sa portfólio produktov a služieb pre všetky skupiny zákazníkov smerujúce k zlúčeniu hlasu, dát a zábavy.
...

Kľúčové slová:

marketing

značka

Slovak Telekom

zákazník

rebranding

telekomunikácie

zmena značky

charakteristika prostredia

charakteristika zákazníka

produkt

služba



Obsah:
  • Predstavenie spoločnosti
    Charakteristika skupiny Slovak Telekom
    Predstavenie členov skupiny
    Slovak Telekom, a.s.
    T-Mobile Slovensko, a. s.
    Zoznam, s. r. o.
    Zoznam Mobile, s.r.o.
    Charakteristika značky T-Com
    Rebranding
    Charakteristika prostredia
    Definovanie prostredia
    Charakteristika zákazníka
    Záver

Zdroje: