Všeobecná didaktika
		
      
            
       
      
            
       «»
      
            
      
      «»
     
		
				
						
								| Prípona .doc
 | Typ poznámky
 | Stiahnuté 69 x
 | 
						
								| Veľkosť 0,1 MB
 | Jazyk slovenský
 | ID projektu 21630
 | 
						
								| Posledná úprava 30.03.2009
 | Zobrazené 4 277 x
 | Autor: -
 | 
						
								|  Zdieľaj na Facebooku | 
						
								| Detaily projektu | 
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		01. Aby žiaci pod vedením učiteľa postupovali pri osvojovaní vedomostí a 
zručností
systematický, učivo má byť usporiadané (označte správne tvrdenie):
a) do didaktického systému
b) jeden poznatok vyplýva z druhého
c) všetky uvedené tvrdenia sú správne
02.  Integrálnu súčasť výchovno-vzdelávacieho procesu tvorí evaluácia 
výsledkov výučby.
 V školskej praxi sú najčastejšie formy skúšania:
a) skúška ústna
b) skúška praktická
c) všetky tvrdenia sú správne
03.  Jedným zo základných pojmov, s ktorým sa stretávame v pedagogike je 
vzdelanie, ktoré môžeme charakterizovať ako:
a) výchovné a vzdelávacie pôsobenie
b) zautomatizované vykonávanie istej činnosti
c) súbor osvojených vedomostí, zručností a návykov, postojov, hodnôt, 
ktoré sa sformovali pomocou vzdelávacích procesov
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  didaktika
		  		  pedagogika
		  		  Sokratés
		  		  J. A. Komenský
		  		  psychoštruktúra
		  		
		
				
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.