Cenové stratégie
«»
Prípona
.doc |
Typ
poznámky |
Stiahnuté
10 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
22459 |
Posledná úprava
19.04.2009 |
Zobrazené
1 008 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Význam trhových cien a ich charakteristika v podnikaní
Podniky /inštitúcie/, kt. prvotným poslaním je (aj nie je ) tvorba zisku stoja pred problémom ako oceniť výrobky (služby). Pri stanovení cien vychádzajú z cieľov, kt. mienia dosiahnuť. Hlavným cieľom podniku je zisk, jeho maximalizácia, zvýšenie trhového podielu, rast objemu predaja, zabezpečenie rýchlej návratnosti investícií, špičková kvalita výrobkov,...
Kľúčové slová:
Cena
regulované ceny
funkcie cien
elasticita
hodnota tovaru
dopyt
marketingový mix
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.