Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Teoretické východiská (marketingová stratégia firmy)

«»
Prípona
.doc
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
79 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9971
Posledná úprava
16.10.2018
Zobrazené
4 020 x
Autor:
milaka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.1 Marketing
Philip Kotler definuje marketing ako spoločenský a manažérsky proces, ktorého prostredníctvom uspokojujú jednotlivci i skupiny svoje potreby a priania v procese výroby a zmeny výrobkov alebo iných hodnôt.

Obrázok č.1 ukazuje, ako sú jednotlivé prvky marketingovej koncepcie prepojené a ako na seba vzájomne nadväzujú.

Obr. č. 1: Základy marketingovej koncepcie
Prameň: Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing, Grada Publishing, Praha, 2004

Súčasný marketing predstavuje podnikateľskú filozofiu, ktorá sa jednoznačne orientuje na zákazníka, na uspokojovanie jeho potrieb a prianí.
Marketing je funkciou organizácie, ktorá identifikuje nenaplnené potreby a požiadavky, definuje a meria ich veľkosť, určuje, ktorým cieľovým trhom môže organizácia najlepšie slúžiť, rozhoduje o príslušných výrobkoch, službách a programoch, ktoré majú slúžiť týmto trhom, a vyzýva každého v organizácii k tomu, aby „myslel na zákazníka a slúžil mu“.
Zo spoločenského hľadiska je marketing silou, ktorá využíva industriálnu kapacitu národa k tomu, aby uspokojila potreby spoločnosti.

Kľúčové slová:

marketing

stratégia

dodávatelia

sprostredkovatelia

zákazníci

konkurenti

hospodárenie firmy

návrhy

odporúčania



Obsah:
  • 1. TEORETICKÉ VÝCHODISKA V MARKETINGOVEJ STRATÉGII PODNIKU
    1.1 Marketing
    1.2 Marketingová stratégia
    1.3 Strategická analýza prostredia
    1.4 Metódy
    2. ANALÝZA PODNIKU
    2.1 Charakteristika podniku Keramis - Keramické závody, s. r. o.
    2.2 Ekonomická charakteristika podniku
    2.3 Analýza príležitostí a rizík (O - T analýza)
    2.4. Analýza silných a slabých stránok (S - W analýza)
    3. NÁVRHY A ODPORÚČANIA
    3.1 Návrhy vyplývajúce z analýzy príležitosti a rizík podniku
    3.2 Návrhy vyplývajúce z analýzy silných a slabých stránok podniku
    3.3 Návrhy z komparácie vzťahov O - T a S - W analýzy
    3.4 Návrh stratégie z analýzy SWOT