Marketingové procesy v neziskovej organizácii Ekopolis
		
      
            
      
      «»
    
		
				
						
								| Prípona .doc
 | Typ analýza
 | Stiahnuté 14 x
 | 
						
								| Veľkosť 0,1 MB
 | Jazyk slovenský
 | ID projektu 17369
 | 
						
								| Posledná úprava 29.12.2008
 | Zobrazené 1 483 x
 | Autor: -
 | 
						
								|  Zdieľaj na Facebooku | 
						
								| Detaily projektu | 
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Nadácia Ekopolis
Nadácia Ekopolis je neziskovou organizáciou so 17-ročnými skúsenosťami so spravovaním grantových programov zameraných na trvalo udržateľný rozvoj. Je súčasťou združenia Environmental Partnership for Sustainable Development, ktoré spája nadácie v Bulharsku, Česku, Maďarsku, Poľsku, Rumunsku a na Slovensku.
Od svojho vzniku v roku 1991 Nadácia Ekopolis podporila 2183 projektov na celom Slovensku, sumou vyše 249 miliónov korún. V minulom roku bolo podporených 88 projektov za viac ako 8,2 milióna korún. Medzi prvými na Slovensku začala nadácia budovať svoj dlhodobý finančný majetok – základinu a vypracovala si politiku konfliktu záujmov.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  Nadácia
		  		  Ekopolis
		  		  marketingové postupy
		  		
		
				
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.