Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingové analýzy - prednášky

«»
Prípona
.pdf
Typ
prednášky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
46896
Posledná úprava
20.02.2017
Zobrazené
774 x
Autor:
adka539
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Poslanie podniku
Poslanie podniku konkrétne vyjadruje predstavu o zmysle súčasnej a budúcej existencii podniku a o funkciách, ktoré má plniť. Určuje hranice pôsobenia a súčasne aj definuje jeho špecifické rysy, ktoré dávajú podniku jeho vlastnú identitu v rámci oblasti, v ktorej pôsobí. Účelne formulované poslanie podniku určuje vektor a hranice záväzné pre tvorbu stratégia podniku, ale pôsobí aj ako deklarácia, ktorá oslovuje vonkajšie záujmové skupiny - zákazníkov, dodávateľov, investorov, verejný sektor a pod. Súčasne má pôsobiť aj ako motivujúci a mobilizujúci faktor dovnútra podniku.

PREDMET MARKETINGOVEJ ANALÝZY
• Okolie
• Trh
• Odvetvie
• Konkurencia
• Schopnosti podniku
• Zákazník

Kľúčové slová:

marketing

marketingové analýzy

swot analýzy

bcg analýza

ge analýzy

konkurencia

trh

rast trhu

životný cyklus produktu



Obsah:
  • marketing
    marketingové analýzy
    swot analýzy
    bcg analýza
    ge analýzy
    konkurencia
    trh
    rast trhu
    životný cyklus produktu