Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Komunikácia s verejnosťou

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
51 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
22198
Posledná úprava
09.04.2009
Zobrazené
3 137 x
Autor:
akriz
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Základné pojmy a hlavné problémy komunikácie s verejnosťou – podstata komunikácie

PUBLIC RELATIONS (PR) - vzťahy s verejnosťou, vzťahy k verejnosti - sústavná a systematická komunikácia založená na úplných a pravdivých informáciách s vybranými cieľovými skupinami, vybraným spôsobom a prostriedkami, aby vytvárala pozitívne vzťahy s verejnosťou a zamestnancami. Komunikácia = vytváranie pozitívnych vzťahov
VEREJNOSŤ (PUBLIKUM) - sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná z určitého hľadiska pre fungovanie príslušnej organizácie/inštitúcie/firmy a pod.
PUBLICITA - bezplatné zverejňovanie, informovanie príslušného výseku verejnosti, predovšetkým prostredníctvom masmédií (periodická tlač, televízia, rozhlas) a výsledky tohto uverejňovania; publicita umožňuje dosiahnuť vysoký stupeň dôveryhodnosti, informovanosti a komplexnosti podania faktov i emócií a pocitov

Kľúčové slová:

Komunikácia s verejnosťou

komunikačná stratégia

Public Relations

ľudská komunikácia