Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Banková stratégia

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
23 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5577
Posledná úprava
20.10.2017
Zobrazené
2 069 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Na začiatku každého podnikania by mal byť starostlivo zostavený obchodný plán, ktorý by mal slúžiť ako orientačná mapa pre podnikateľov a tiež by mal byť nástrojom pre prezentovanie plánov a vytýčených cieľov zamestnancom, klientom, obchodným partnerom, investorom, veriteľom a ostatným zainteresovaným.
- stanovuje sa na obdobie 1 roka a
- úspešne zostavený obchodný plán obsahuje nasledujúce prvky:

1. Definovanie obchodnej činnosti
2. Identifikovanie súčasného stavu obchodných činností
3. Definovanie tuzemských i zahraničných trhov, konkurencie a pozície na trhu
4. Definovanie cieľov pre plánovacie obdobie
5. Identifikovanie rizík a príležitostí
6. Vyvinutie stratégie pre zníženie rizika a využitie príležitostí
7. Implementácia stratégií do pracovného plánu
8. Vypracovanie projekcií nákladov a výnosov a následné zostavenie finančného plánu
9. Stručná a výstižná dokumentácia

- Obchodný plán by mal slúžiť podnikateľovi/spoločnosti ako aktívne využívaný sprievodca a nástroj - pre porovnanie v operatívnej činnosti a pri strategickom rozhodovaní

- Plán by mal byť pravidelne aktualizovaný a vytváraný v súlade s vývojom spoločnosti, mal by odrážať zmeny tržných podmienok, strategický vývoj a nové tržné príležitosti.

Kľúčové slová:

politika banky

banková stratégia

prostredie banky

komerčná banka

dominantné banky

inštrumentárium

reštrukturalizácia



Obsah:
  • 1. Vymedzenie a obsah obchodnej politiky banky.
    2. Banková stratégia - podstata, obsah, vymedzenie
    3. Determinanty tvorby bankovej stratégie
    4. Východiská pre tvorbu bankovej stratégie.
    5. Trendy v strategickom manažmente
    6. Strategická a obchodná politika komerčnej banky.
    7. Firemná kultúra. vymedzenie, implementácia, význam.
    8. Základné otázky strategického plánovania.
    9. Etapy strategického plánovania.
    10. Poslani e a vízia banky.
    11. Analýza vonkajšieho prostredia banky.
    12. Analýza vnútorného prostredia banky.
    13. Swot analýza komerčnej banky. analýza banky, produktov, distribučnej siete, ekonomiky banky. ceny, podpory predaja.
    14. Proces spracovania stratégie.
    15. Organizačné zabezpečenie procesu tvorby stratégie.
    16. Štruktúra a obsah strategických cieľov banky.
    17. Typy stratégií komerčnej banky.
    18. Stratégie pre dominantné a nedominantné banky.
    19. Metodológia stratégie komerčnej banky.
    20. Strategické oblasti banky.
    21. Implementácia stratégie banky.
    22. Strategické ciele banky pre jednotlivé oblasti bankovej činnosti
    23. Ciele a inštrumentárium efektívneho riadenia obchodnej politiky komerčnej banky.
    24. Vymedzenie, štruktúra a problém rizík v strategickom manažmente
    25. Stratégia reštrukturalizácie komerčnej banky
    26. Etapy reštrukturalizácie banky
    27. Reengineering procesov, činnosti - podstata a význam
    28. Reengineering - metodológia
    29. Fúzie a akvizície v bankovom sektore
    30. Ekonomické súvislosti zlučovania banky