Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Marketingový výskum

«»
Prípona
.doc
Typ
ťahák
Stiahnuté
74 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
667
Posledná úprava
02.05.2017
Zobrazené
2 549 x
Autor:
ucka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
MV je funkcia,kz spája spotrebiteľov,zákaz a verejnosť s M manažérmi prostr informácií
Inf,kt sa používajú na idenfikovanie a def M príležitostí a problémov,na navrhovanie,zdo konalovanie a hodnotenie M aktivít,na moni torovanie M úsila a na lepšie poznanie M ako procesu.MV špecifikuje inf požadované na uvedené ciele,utvára metódy zberu inf,riadi a uskutočnuje proces zberu údajov,analyzuje výsledky,sprostredkuje zistené poznatky a ich dôsledky.

-úlohy MV:
1. stanovenie M cieľov,
2. spracovanie a implementácia M plánov
3. hodnotenie realizácie M plánov

-vlastnosti:
systematickosť (štúdia by sa mala plánovať a org s premyslenou stratég), objektívnosť (nekreslené skúmanie a bez emócií => pravá skutočnosť), validita (v akej miere výskum meria to,čo sa požaduje), spoľahlivosť (stabilita výsledkov skúmania)

-okolnosti na dosiahnutie char ved metód v MV : zložitosť predmetu štúdia, nepresné nástr meriania, vplyv merania na jeho výsledky, náročnosť použitia experimentu, nedostatok času,zainteres realizátora Vštúdie

-typy :
1. poznávací - objasnenie pojmov a získanie prehľadu o skúmanej problematike je vhodný na skúmanie M problému o kt je málo poznatkov,poslaním je objesniť podstatu problému,stanoviť predmet a cieľ a formulovať hypotézy.
2. dokazovací: *opisný - veľká časť, zistenie frekvencie s akou sa niečo vyskytuje, na zistenie vzťahu medzi 2 premennými al urobi ť predpovede výskytu M javov;* kauzálny- podporiť al vyvrátiť domnienky, hypotézy o vzťahoch príčina-efekt v M sys.(zmena ceny,balenia al reklamy zvýši predaj),hlavný zdroj údajov je experiment (manipuluje sa so závisle premennou, pozorujú sa zmeny u nezávislej)

Kľúčové slová:

marketingový výskum

pozorovanie

experiment

dopytovanie

prieskum trhu

nový produkt

reklama

analýza údajov



Obsah:
  • Mv
    Proces mv
    Esomar
    Pozorovanie
    Experiment
    Dopytovanie
    VÝberové zisťovanie
    Spracovanie údaj
    Predbeźná analýza
    Analýza údajov
    VIAcrozmerná analýza
    Sprostredkovanie výsledkov
    Základné štúdie prieskumu trhu
    VÝskum nového produktu
    VÝskum reklamy