Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing - ťahák

«»
Prípona
.docx
Typ
ťahák
Stiahnuté
21 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
34846
Posledná úprava
10.06.2010
Zobrazené
1 475 x
Autor:
allikka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Spoločensko-ekonomická podstata marketingu, terminologické a pojmové vymedzenie marketingu

1.1 Terminologické vymedzenie marketing

 Podstatu marketingu tvorí orientácia na zákazníka a jeho potreby.
 Lepšie identifikovať a rozvíjať potreby zákazníka, vyprodukovať produkt, ktorý mu prinesie želaný úžitok.
 Správanie zákazníka na trhu sa chápe ako hodnotový vzťah : identifikovať vhodný produkt pre zákazníka, vytvoriť žiadaný produkt, informovať o produkte o jeho vlastnostiach zákazníka, sprostredkovať produkt.
 Slovo má pôvod v angličtine, znamená trh, trhovisko
 Má spoločný jeden subjekt a tým je zákazník, a aj hlavný cieľ - uspokojenie jeho potrieb.

Kľúčové slová:

marketing

vznik a vývoj marketingu

mikroprostredie

makroprostredie

marketingová koncepcia

segmentácia trhu