Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Štruktúra podnikateľského zámeru doporučená Nadáciou Integra

«»
Prípona
.doc
Typ
študijný materiál
Stiahnuté
23 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10423
Posledná úprava
04.06.2019
Zobrazené
1 715 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podnikateľský zámer je ako mapa. Ak ideme niekam, kde sme už predtým viackrát boli, mapu nepotrebujeme. Ale každý nový podnikateľský zámer alebo aj rozvoj existujúceho podniku je veľmi často ako cesta na miesto, kde sme nikdy predtým neboli. Preto nevyhnutne potrebujeme mapu, ktorá nám pomôže sa tam dostať. Čím presnejší podnikateľský zámer sa nám podarí pripraviť, tým väčšiu nádej máme, že sa v budúcnosti nestratíme a nespôsobíme sebe a iným nejakú nehodu. Existujú minimálne tri funkcie podnikateľského zámeru (PZ):

- Vypracovanie PZ je nanajvýš užitočné „cvičenie“ pre každého podnikateľa/podnikateľku, pretože ho/ju prinúti odpovedať si na množstvo dôležitých otázok a dôkladne si premyslieť, či je daný nápad (či už ide o začínajúci podnik alebo plán rozvoja existujúcej firmy) vôbec realistický a aké sú kritické faktory úspechu.
- PZ poskytuje potenciálnemu investorovi, spoločníkovi alebo veriteľovi nevyhnutné informácie, bez ktorých sa nemôže rozhodovať o financovaní alebo spoluúčasti na projekte.
- PZ je dôležitým nástrojom strategického aj operatívneho riadenia firmy. Na základe porovnania skutočných a plánovaných výsledkov by sme mali pravidelne korigovaťnaše rozhodnutia.

Kľúčové slová:

podnikateľský zámer

marketingový plán

finančný plán

distribúcia

predaj

SWOT analýza

podpora predaja

reklama

ľudské zdroje

segmentácia trhu

analýza trhu

zásobovanie

výrobný proces



Obsah:
  • Načo je dobrý podnikateľský zámer?
    1. Stručné zhrnutie
    2. Poslanie, Ciele a Hodnoty podniku
    2.1 Poslanie firmy
    2.2 Osobný profil predkladateľa
    2.3 Hodnotová orientácia
    3. Marketingový plán
    3.1 Definícia vášho produktu alebo služby
    3.2 Segmentácia trhu
    3.3 Analýza trhu
    3.4 Cenová stratégia
    3.5 Reklama a podpora predaja
    3.6 SWOT analýza
    4. Podnikateľský proces
    4.1 Zásobovanie a dodávatelia
    4.2 Výrobný proces
    4.3 Distribúcia a predaj
    4.4 Zamestnanci a Ľudské zdroje
    5. Finančný plán
    6. Spoločenský dopad podniku
    6.1 Analýza dopadov
    6.2 KPI
    7. Prílohy
    Poznámka na záver