Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingová komunikácia a public relations

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
34 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
442
Posledná úprava
07.04.2017
Zobrazené
4 334 x
Autor:
ucka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
V tejto seminárnej práci sa budeme venovať otázkam marketingovej komunikácie a to predovšetkým v oblasti vytvárania dobrých vzťahov k verejnosti alebo public relations, ktoré sú jedným z jej nástrojov. Je to mladá a veľmi moderná metóda, ktorá má dôležitú funkciu pre úspešnú činnosť firiem, organizácií, podnikov a spoločností.

Marketingová komunikácia a public relations
Public relations alebo v preklade vytváranie dobrých vzťahov k verejnosti je súčasťou marketingovej komunikácie, ktorá je jednou zo zložiek marketingového mixu ( produkt, distribúcia, marketigová komunikácia, cena ). Marketingová komunikácia znamená na jednej strane informovať, oboznamovať s produktmi, vysvetľovať ich vlastnosti, vyzdvihnúť ich úžitok, kvalitu, hodnotu, prospešnosť, použitie a na druhej strane vedieť aj počúvať, prijímať podnety a požiadavky spotrebiteľov a reagovať na ne. Podstatou cieľavedomej komunikácie s trhom je ovplyvňovanie nákupného správania spotrebiteľov v záujme predaja produktov. Na ovplyvňovanie správania sa využívajú štyri základné metódy, ktoré sa zahŕňajú pod spoločný názov komunikačný systém.

Kľúčové slová:

reklama

podpora predaja

public relations

osobný predaja

marketingová komunikácia

nákupné správanie

spotrebitelia



Obsah:
  • Úvod
    Marketingová komunikácia a public relations
    Hlavné prostriedky public relations
    Ciele a hodnotenie public relations
    Vyhodnotenie výsledkov public relations
    Slovenský trh PR stále vo fáze rastu
    Zdravie, farmácia a PR aktivity
    Public relations v oblasti výroby liekov
    Záver