Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Teória a dejiny masovej komunikácie VII.

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
24000
Posledná úprava
14.05.2009
Zobrazené
1 819 x
Autor:
luciankaaa
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
SPRAVODAJSKÉ AGENTÚRY
1. Základy
Spravodajské agentúry plnia kľúčovú funkciu pre všetky masové médiá. Redakciám tlače, rozhlasu a televízie nielenže zabezpečujú správy o pokiaľ možno všetkých aktuálnych udalostiach, ale k týmto základným informáciám pridávajú aj široké spektrum mediálnych produktov – informácie o okolnostiach (pozadí), analýzy, reportáže, grafiky, fotografie, filmy alebo zvukové záznamy. Spravodajstvo, ktoré bolo základom podnikania agentúr od roku 1835, dopĺňajú agentúry širokým sortimentom služieb, v niektorých prípadoch dokonca aj zabezpečovaním reklamy. Pestrosti ponuky zodpovedá aj široká škála zákazníkov (odberateľov). Okrem médií patria k pravidelným zákazníkom spravodajských agentúr aj podniky, úrady, politické strany, odbory a iné organizácie. V súčasnosti sa správy z agentúr dostávajú k recipientom nielen sprostredkovane cez médiá, ale aj priamo, pomocou služieb online na internete.

Kľúčové slová:

teória masovej komunikácie

dejiny masovej komunikácie

médiá

komunikácia

masová komunikácia

vývojové epochy komunikácie

spravodajská agentúra



Zdroje:
  • Cyklus prednášok - Doc. Dr. Samuel Brečka, PhD. , FMK UCM, 2005