Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Medzinárodný marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
21 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15658
Posledná úprava
01.02.2009
Zobrazené
1 246 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Tradičný export – vzťah medzi exportérom a importérom , pôvod – priamy dopyt zahraničných zákazníkov, často náhodné obchody

Exportný marketing – zahraničný trh plánovane, systematicky, aktívne spracovávaný, podmienky vo firme pre optimálne uskutočňovanie ZO, rozhodnutia na základe prieskumu trhu, snaha o kontakt s konečným odberateľom – marketing

Medzinárodný marketing – uspokojovanie potrieb zahraničných trhov výrobou v zahraničí /výrobné, exportné základne/ a službami /TNC – transnacionálne korporácie

Medzinárodný marketing – koncepcia vedenia firmy orientovaná na zahraničný trh na ktorom sa súbor odbytovo-politckých nástrojov /marketingový mix/ nasadzuje s cieľom efektívneho uspokojenia potrieb trhu a racionálneho využitia zdrojov firmy.

Kľúčové slová:

tradičný export

exportný marketing

medzinárodný marketing