Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Média a verejnosť II.

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21126
Posledná úprava
18.03.2009
Zobrazené
430 x
Autor:
kcifrova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
PUBLIC RELATION
- je sústavné a premyslené pôsobenie na diferencovanú verejnosť s cieľom vytvárať priaznivý obraz a pozitívne vzťahy.
Funkcie public relations:
1. informovať ľudí
2. presviedčať ich
3. zlepšovať vzájomné vzťahy

Verejnosť alebo publikum – sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná z určitého hľadiska pre fungovanie príslušnej organizácie. (napr. parlamentné kruhy, poslanci, úradníci, vláda, ústredná štátna správa, samosprávy, banky, sporiteľne, burzy, novinárske kruhy﴿.

Publicita – bezplatné zverejňovanie, informovanie príslušného úseku verejnosti, hlavne prostredníctvom masmédií. Umožňuje dosiahnuť vysoký stupeň dôveryhodnosti, podáva základné fakty, emócie, pocity.

Komunikačná stratégia – je to jasne vymedzená predstava, ktorá vyjadruje filozofiu alebo zameranie firmy.

Kľúčové slová:

media

verejnost