Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.rar
Typ
prednášky
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18806
Posledná úprava
22.01.2009
Zobrazené
1 279 x
Autor:
zuzi442
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
(prof. Zoltán Rózsa)

Zjednodušene je možné marketing priblížiť prostredníctvom nasledujúcich činností:
• IDENTIFIKOVAŤ ZÁKAZNÍKA (najprv hľadáte na trhu potenciálnych zákazníkov),
• IDENTIFIKOVAŤ VHODNÝ PRODUKT (pýtate sa potenciálnych zákazníkov aký produkt by im vyhovoval, t.j. spoznávate potreby a želania zákazníka)
• VYTVORIŤ PRODUKT (navrhnete produkt v želanej podobe, a to nie len čo do obsahu a formy, ale aj po stránke ceny a dostupnosti produktu),
• KOMUNIKOVAŤ PRODUKT (oznámite vašim potenciálnym zákazníkom, že máte taký produkt ako chceli),
• SPROSTREDKOVAŤ PRODUKT (distribúcia, predaj, poskytnutie služby)

Definovanie pojmu marketing:
Marketing = orientácia na efektívne uspokojenie potreb (zákazník, organizácia, spoločnosť)

Kľúčové slová:

Filozofie podnikania

marketingová koncepcia

marketingové prostredie

nákupné správanie

podstata a význam stategického plánovania

proces segmentácie trhu a výber cieľových skupín zákazníkov

vym...