Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Vnútrofiremná komunikácia

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
83 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
1869
Posledná úprava
21.07.2016
Zobrazené
2 279 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cielom vnútrofiremnej komunikácie nie je spokojný zamestnanec, ale spokojný zákazník. Bez komunikácie nemože žiadna skupina ludí pracovať. Vnútrofiremná komunikácia spája všetky manažérske funkcie, rozhoduje o efektívnom využívaní zdrojov. Jej účelom je efektívne využívanie zdrojov, ktoré sú manažerovi zverené. Manažer efektívnym využívaním týchto zdrojov tvorí hodnotu produktu alebo služby pre zákazníka

Zdroje v rukách manažéra: informácie, financie, materiál, ludia a ich kultúra.

Vnútropodnikovú komunikáciu tvorí:
- stanovenie cilov podniku
- zpracovávanie a presadzovanie plánov pre dosahovanie cielov
- efektívne využívanie zdrojov - získavanie, výber, hodnotenie spolupracovníkov
- vedenie a riadenie spolupracovníkov
- kontrolovanie

Komunikačný proces je súborom informácií, komunikačných aktivít a nástrojov, ktoré prebiehajú vo vnútrofiremnom prostredí.

Odosielatel komunikácie je zodpovedný za to, aby mu príjemca rozumel. Mal by zvoliť vhodné nástroje k prenosu informácií, prvým z nich sú ciele firmy.
- stanovenie zrozumitelných cielov firmy je základným predpokladom úspechu
- ciele sú výsledky činnosti zvanej stratégia
- ciele vedú od operatívnych cielov, cez ciele taktické až k výsledku

- bez jasného obrazu bodu, ku ktorému smerujeme sa lahko možme minúť

Kľúčové slová:

zákazník

zamestnanec

vnútrofiremná komunikácia

delegovanie

poslanie

vízia

manažér



Obsah:
  • VNútrofiremná komunikácia
    Referenčný rámec firmy
    Komunikačné zručnosti
    Komunikačné nástroje
    Požadované chovanie