Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
16269
Posledná úprava
24.12.2008
Zobrazené
332 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. výrobná, výrobková, predajná, marketingová stratégia

Akciová spoločnosť Slovenské elektrárne je obchodno-výrobná spoločnosť s dominantným postavením na elektroenergetickom trhu v SR, zabezpečujúca výrobu a obchod s elektrinou a teplom, vrátane poskytovania podporných služieb pre elektrizačnú sústavu SR, nakladanie s vyhoreným jadrovým palivom a rádioaktívnymi odpadmi.

Výrobné zdroje spoločnosti pozostávajú z jadrových elektrární, tepelných elektrární a vodných elektrární, tvoriacich výhodne diverzifikovanú zdrojovú základňu.

V najbližšom strategickom období zostáva základom výrobného programu výroba a opravy banskej techniky pre HBP a.s. Je dôležité, aby výrobcovia vedeli, aký výrobok by trh potreboval.


Kľúčové slová:

výrobná stratégia

výrobková stratégia

predajná stratégia

marketingová stratégia