Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Podnikateľský zámer - Pizzéria Ala Tutti

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
73 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11041
Posledná úprava
26.10.2018
Zobrazené
4 090 x
Autor:
veve1
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Účel podnikateľského plánu

Účelom tohto podnikateľského plánu je prezentovať firmu Pizzéria Ala Tutti na dokázanie opodstatnenosti založenia a prevádzkovania, jej životaschopnosti, schopnosti rentabilne fungovať a prinášať zisk. Tento podnikateľský plán bol vypracovaný na získanie cudzích zdrojov - strednodobého úveru od Tatrabanky pre našu firmu. Je vypracovaný na roky 2005 , 2006 a 2007.

Poslanie firmy

Firma Pizzéria Ala Tutti, spol. s r. o. bola založená za účelom uspokojovania potrieb naších zákazníkov v oblasti stravovania. Obyvateľom Nitry a jej okolia,ako aj turistom chceme ponúkať moderné, rýchle a chutné jedlá za prijateľné ceny a v požadovanej kvalite.

Oblasť pôsobenia a poskytované produkty

Naša firma s názvom Pizzéria Ala Tutti, spol. s r. o. má sídlo v centre Nitry. Zaoberá sa výrobou, predajom a rozvozom jedál. Ponuka je široko špecializovaná. Zahŕňa výrobu a predaj pizze s rôznou oblohou,ako aj bagiet, cestovín a rôznych druhov šalátov. Svojimi produktami chce uspokojovať najmä dopyt v Nitre a v okolitých obciach do 30 km od Nitry.

Kľúčové slová:

podnikateľský plán

poslanie firmy

produkty

služby

konkurencia

výrobková politika

cenová politika

komunikačná politika



Obsah:
  • 1. PREHĽAD ZÁKLADNÝCH INFORMÁCIÍ
    2. CHARAKTERISTIKA PODNIKATEĽSKÉHO PLÁNU
    Účel podnikateľského plánu
    Poslanie firmy
    Oblasť pôsobenia a poskytované produkty
    Marketingová a predajná politika
    Trhový potenciál a vývoj trhu
    Riadiaci pracovníci a zamestnanci
    Konkurenčné prednosti podniku
    Potreba finančných zdrojov
    rodukty a služby
    Kvalita a parametre produktu
    Uspokojované potreby
    Ponúkané služby
    Charakteristika trhu
    Trhová kapacita
    Trhový potenciál
    Cieľové segmenty trhu
    Konkurenčné faktory na trhu
    Postavenie podniku na trhu, jeho trhový potenciál a prognóza ďalšieho vývoja
    Konkurencia
    Konkurenčné produkty
    Potencionálni konkurenti
    Marketing a trhová stratégia
    Cieľové segmenty budúcnosti
    Rastový potenciál trhu
    Hlavné marketingové nástroje
    Výrobková politika
    Cenová politika
    Distribúcia a formy predaja
    Komunikačná politika
    Sídlo firmy
    Analýza rizík