Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Podnikateľský plán - AllgaSan

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7703
Posledná úprava
08.05.2018
Zobrazené
3 881 x
Autor:
satysfa
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma AllgaSan, spoločnosť s ručením obmedzeným so sídlom na Hlavnej 101 v Prešove vznikla v roku 2006. Predmetom jej činnosti je zostavovanie počítačových zostáv podľa potrieb zákazníka, ich servis a opravy, nákup komponentov od renomovaných výrobcov PC zostáv a ich nasledovný predaj spotrebiteľom a taktiež v rámci služieb spoločnosť poskytuje možnosť servisu a opravy priamo v domácnostiach alebo firmách.
Spoločnosť zamestnáva 10 zamestnancov na týchto pozíciách: konateľ spoločnosti, účtovník, finančný manažér, právny poradca, opravár, skladník. Spoločnosť má základné imanie vo výške 2 900 000,- Sk a bol jej bankou poskytnutý úver vo výške 3 000 000,- Sk.
Spoločnosť pôsobí v oblasti výpočtovej techniky, ktorá sa rýchlo rozvíja v dôsledku rýchleho napredovania rozvoja vedy a techniky. Na silne konkurenčnom trhu s výpočtovou technikou je tvrdý súboj medzi konkurenciou v dôsledku čo najvyššej kvality výrobku za čo najprijateľnejšiu cenu. Našu hlavnú klientelu tvoria najmä malé a stredné podniky ako aj domácnosti a študenti. Najvýznamnejšou konkurenciu sú pre nás spoločnosti, ktoré sú na trhu už dlhší čas a majú stálu klientelu.
Do budúcnosti chce spoločnosť rozšíriť okruh svojho pôsobenia v Prešovskom kraji, ďalej chce zabezpečiť rýchlu distribúciu a servis počítačových zostáv a komponentov, skvalitniť poskytované služby a presadiť sa aj na nových trhoch. Ak sa jej to podarí chce založiť dcérsku spoločnosť a prijať nových zamestnancov.



Kľúčové slová:

organizácia

firma

marketing

spotrebiteľ

predaj

trh

služba



Obsah:
  • Zhrnutie projektu 3
    A. Informácie o organizácii a personálne informácie 4
    Profil organizácie 4
    Organizačná štruktúra firmy 5

    B. Opis plánu 6

    C. Marketingový prístup 7
    Analýza spotrebiteľa 7
    Analýza konkurencie 7
    Analýza trhu 8
    Analýza výrobku a služieb 8
    Sortiment produktov 9
    Podpora predaja 10
    Rizikové faktory 10
    SWOT analýza 11

    D. Finančný plán 12
    Cash-Flow 13
    Odpisy 14

    Prílohy