Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Business Plan - firma Supersound

«»
Prípona
.docx
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9033
Posledná úprava
13.06.2018
Zobrazené
1 282 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Misia podniku

Novozaložená firma Supersound s.r.o. plánuje zahájiť výrobu reproduktorových sústav strednej až vyššej kvality, ktoré budú určené pre bytové využitie. „ Pre“ realizáciu tohto projektu hovoria i vývojové trendy stále rastúcich nárokov zákazníka na kvalitu reprodukovanej hudby ako aj módny trend tzv. domácich kín „ DVD“
( Digital Video Disk), ktorý sa taktiež nezaobíde bez kvalitných reproduktorových sústav.
Na trhu pôsobia prevažne renomované zahraničné firmy, ktorých ceny sú aj pre „náročnejších“ zákazníkov príliš vysoké. Trhovú príležitosť vidí firma v ponúknutí porovnateľnej a vyššej kvality za nižšie ceny. Tajomstvo úspechu tu spočíva v umení transforácie kvantitatívnych výsledkov meraní na výslednú kvalitu zvuku, teda vedieť ako na to. Toto know-how je hlavnou „zbraňou“ majiteľa firmy, ktorý pôsobil niekoľko rokov ako vývojový pracovník v renomovanej zahraničnej firme, ktorá sa zaoberá vývojom a výrobou reproduktorových sústav. Cenné poznatky využije Supersound s.r.o. pri vývoji nových, kvalitných protopypov reproduktorových sústav, podľa ktorých sa bude realizovať malosériová výroba. Po etablovaní sa na slovenskom trhu plánuje firma Supersound vstúpiť i na okolité trhy. Predpokladaný počet zamestnancov

Kľúčové slová:

prostriedky firmy

očakávaný zisk

konkurencia

marketingový plán

organizácia

analýza podniku

náklady firmy



Obsah:
  • 1 ZHRNUTIE PROJEKTU 1
    2 OPIS FIRMY 2
    Misia podniku 2
    Technická základňa 3
    Finančné prostriedky firmy, Očakávaný zisk 3
    3 Definícia produktu 4
    Predmet činnosti, Popis výrobku 4
    4 DEFINÍCIA ODVETVIA 4
    Výsledky prieskumu trhu: 5
    5 KONKURENCIA 5
    6 VÝHODY OPROTI KONKURENCII 7
    Konkurenčná výhoda 7
    SWOT ANALÝZA 7
    Predpokladaný trhový podiel 8
    Systém predaja a marketingu 9
    7 MARKETINGOVÝ PLÁN 9
    Zákazníci 9
    Systém určovania ceny 12
    8 VÝROBNÝ PROCES A DODÁVATELIA 16
    Výrobný proces 16
    Dodávatelia: 18
    9 ORGANIZAČNÝ PLÁN 18
    Plánovaná organizačná štruktúra 18
    10 DOPAD NA ŽIVOTNÉ PROSTREDIE 21
    11 FINANČNÁ ANALÝZA PODNIKU 22
    Odpisy HIM a NIM 22
    Predpokladané fixné náklady firmy: 23
    Break Even Point - Bod zlomu 25
    Plán tržieb na rok 2001 26
    Splátkový plán úveru 27
    Leasing motorových vozidiel 30
    Výsledovka 31
    Súvaha 32
    Cash flow k 33.