Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

SkyEurope Airlines - analýza

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
426
Posledná úprava
07.04.2017
Zobrazené
4 033 x
Autor:
ucka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
SkyEurope je vedúcou nízkocenovou leteckou spoločnosťou v strednej Európe. So svojimi piatimi základňami na Slovensku, v Maďarsku, Poľsku, Čechách a Rakúsku je aj prvou multibázovou leteckou spoločnosťou v stredoeurópskom regióne. Centrála Sky Europe Airlines sídli v Bratislave, kde spoločnosť využíva letisko M. R. Štefánika, ktoré je vzdialené iba 50 km od Viedne.
Letecká spoločnosť Sky Europe airlines a.s. začala svoju činnosť 13.2. 2002 otvorením linky medzi Bratislavou a Košicami. Ako prvý nízkorozpočtový prepravca z nízkonákladovej krajiny, je spoločnosť Sky Europe airlines a.s. výborne pripravená na súťaž v európskom vzdušnom priestore a bude naďalej rozvíjať svoju vedúcu pozíciu v strednej a východnej Európe.
SkyEurope je držiteľom certifikátu Európskej Únie JAR-145 a JAR OPS, kvalifikujúcim spoľahlivosť a bezpečnosť služieb. Údržbu lietadiel Boeing 737-500 zabezpečuje KLM Engineering & Maintenance.
Komfortné autobusové spojenie medzi bratislavským letiskom a susednou Viedňou zabezpečuje prostredníctvom SkyShuttle Bus. SkyShuttle servis je možné rezervovať spolu s letenkou na stránkach spoločnosti.

Kľúčové slová:

makroanalýza

mikroanalýza

swot analýza

konkurencia

marketingové ciele

segmentácia trhu

trhová pozícia



Obsah:
  • Úvod -4-
    1. Analýza trhu -5-
    1.1 Definícia a charakteristika trhu -5-
    1.2 Segmentácia trhu -5-
    1.3 Analýza odvetvia -6-
    1.4 Analýza a prognóza vývoja trhových segmentov -8-
    2. Makroanalýza -9-
    2.1 Analýza vonkajšieho prostredia - hospodárske faktory -10-
    2.2 Analýza vonkajšieho prostredia - politické faktory -12-
    2.3 Analýza vonkajšieho prostredia - kultúrne faktory -12-
    3. Mikroanalýza -13-
    3.1 Analýza výsledkov podniku -13-
    3.1.1 Analýza výsledkov predaja -13-
    3.1.2 Finančná analýza -14-
    3.2 Analýza trhovej pozície - portfólio analýza -16-
    4. Analýza konkurencie -17-
    5. Analýza zákazníka -20-
    6. Swot analýza -20-
    7. Marketingové ciele -23-
    7.1 Kvalitatívne -24-
    7.2 Kvantitatívne -24-
    8. Celková marketingová stratégia -24-
    8.1 Cieľová trhová pozícia -25-
    8.2 Cieľové trhové segmenty -25-
    8.3 Kritické faktory úspechu -26-
    9. Stratégie marketingového mixu -26-
    9.1 Výrobková stratégia -27-
    9.2 Cenová stratégia -27-
    9.3 Distribučná stratégia -28-
    9.4 Stratégia marketingovej komunikácie -29-
    9.5 Stratégia ľudských zdrojov -29-
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • Interné údaje spoločnosti Sky Europe airlines a.s.
  • http://www.volby.cz/
  • http://www1.skyeurope.com/sk/
  • FERNER, FRITZ-KARL; Marketing cestovného ruchu v praxi : Základy úspešného spracovania trhu a získania zákazníkov ; Bratislava , Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1993;
  • ISBN 80-08-01978-6, 154s.
  • RAJT, Š; Marketing, 1992, ISBN 80-85582-00-7, 147s.
  • Příbová, M; Základy Marketingu, Praha : Aleko, 1991; ISBN 80-85341-08-5, 122 s.
  • http://www.rlp.sk/docs/vyrsprava2005sk.pdf