Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19705
Posledná úprava
27.02.2009
Zobrazené
1 341 x
Autor:
anawi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Filozofie podnikania
výber vhodnej filozofie podnikania umožňuje riešiť konkrétnym spôsobom často protichodné záujmy organizácii, zákazníkov a spoločnosti
z pohľadu vývoja marketingového riadenia je difinovaných 5 alternatívnych filozofií /koncepcií/ podľa kt. môžu organizácie usmerňovať svoje marketing.aktivity: produkčná /výrobná/, produktová /výrobková/, predajná, marketingová koncepcia a koncepcia spoločenského marketingu

Produkčná koncepcia:
je jednou z najstarších koncepcií marketing.riadenia, kt. vznikla v podmienkach prevahy dopytu nad ponukou
vychádza z predpokladu, že zákazníci budú uprednostňovať výrobky, kt. sú lacné a sú široko dostupné
široká distribúcia produktov a zvyšovanie efektívnosti výroby v záujme stanovenia nízkych cien
je úspešná pri 2 typoch situácií: ak dopyt po produkte prevyšuje ponuku a ak je potrebné zvýšiť produktivitu, aby sa znížili náklady
hlavné obmedzením je: „nebezpečné“ ignorovanie požiadaviek zákazníka v oblasti kvality, či dizajnu produktov

Kľúčové slová:

Produkčná koncepcia

dopyt

marketingové prostredie

marketingový mix