Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Komunikácia s verejnosťou

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
26647
Posledná úprava
12.10.2009
Zobrazené
1 801 x
Autor:
mirula123
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Základné pojmy a hlavné problémy komunikácie s verejnosťou – podstata komunikácie

PUBLIC RELATIONS (PR) - vzťahy s verejnosťou,vzťahy k verejnosti -Komunikácia = vytváranie pozitívnych vzťahov
VEREJNOSŤ (PUBLIKUM) - sociálne diferencovaná skupina ľudí
PUBLICITA - bezplatné zverejňovanie, informovanie príslušného výseku verejnosti (periodická tlač, televízia, rozhlas
KOMUNIKAČNÁ STRATÉGIA-jasná predstava vyjadrujúca filozofiu a zameranie firmy,organizácie, inštitúcie, OSVETA - činnosť zacielená na povznesenie vzdelanosti a kultúry, oboznamovanie verejnosti s novými poznatkami
REKLAMA - platené uverejňovanie informácií a materiálov s cieľom získať verejnosť pre určitý výrobok, ...

Kľúčové slová:

PUBLIC RELATIONS

KOMUNIKAČNÁ STRATÉGIA

VEREJNOSŤ

Vznik Public Relations