Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Etické princípy tvorby propagačných celkov

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
33378
Posledná úprava
30.05.2010
Zobrazené
926 x
Autor:
zadsemuser
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V I. časti – „Úvodné ustanovenia“ – sú vymedzené základné požiadavky na reklamu. Sú tu zadefinované tieto pojmy:

pojem reklamy, subjekty reklamy ako komunikačného procesu, základné požiadavky na reklamu, uplatňovanie Kódexu

1. Pojem reklamy
Podľa Kódexu sa reklamou rozumie komunikačný proces, ktorého účelom je prostredníctvom komunikačných médií poskytnúť spotrebiteľovi informácie o tovare a službách, nehnuteľnostiach, obchodnom mene, ochrannej známke a iných právach a záväzkoch (ďalej len „Produkt“). Za komunikačné médiá sa pokladá televízia, rozhlas, nosiče audiovizuálnych diel, periodická tlač a neperiodické publikácie, billboardy, dopravné prostriedky, plagáty a letáky, ako aj ďalšie komunikačné prostriedky umožňujúce prenos informácií.

Kľúčové slová:

etické princípy tvorby propagačných celkov

tvorba propagacie