Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Dasd-Teoretické základy marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36273
Posledná úprava
29.03.2019
Zobrazené
579 x
Autor:
parnogado
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Priemerná nominálna mesačná mzda v slovenskom hospodárstve vzrástla v treťom štvrťroku 2010 medziročne o 3,7 percenta na 750 eur. Tempo jej medziročného rastu sa tak zrýchlilo o 1,2 percentného bodu. V porovnaní s predchádzajúcim štvrťrokom sa jej suma zvýšila medzikvartálne o 0,8 percenta. Ako ďalej informuje Štatistický úrad (ŠÚ) SR, najvyššiu výplatu mali v tomto období zamestnanci v informačných a komunikačných činnostiach (1 354 eur) a vo finančníctve a poisťovníctve (1 316 eur). Najhoršie zarábali ľudia v ubytovacích a stravovacích službách (534 eur) a stavebníctve (583 eur). V priemere za od začiatku roka sa priemerná nominálna mzda v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka zvýšila o tri percentá na 744

Kľúčové slová:

dasd

marketing

služby



Obsah:
  • Teoretické základy marketingu
    Marketing a spoločnosť
    Marketingové prostredie
    Nákupné správanie spotrebiteľov
    Nákupné správanie organizácií
    Marketingový informačný systém a marketingový výskum
    Segmentácia trhu, výber cieľového trhu, trhová pozícia
    Marketingové plánovanie
    Cena v marketingu
    Distribúcia
    Marketingová komunikácia
    Medzinárodný marketing
    Služby
    Perspektívy marketingu